Esim eve gelince öpmek yerine sarılıyo neden sizce?

Yani özellikle öpmemesi neden olabilir yatakta öpüsüyoruz ama aksam gelince sadece sarılıyo ramazandan önce de böyleydi bi kere gelince kapıda öptüm dur falan dedi
Esim eve gelince öpmek yerine sarılıyo neden sizce?
Cevapla