Benim 2 aylik bi sevgilim var bu cocuk normalde herkesle 1 hafta falan cikarken bi kizla cikmis bu en uzun iliskisi olmus onun icin fazla bi zaman değil ama onun için ilk.
Sevgilim bu kızla sevgiliyken kıza yazan bi çocukla tartışmış ve simdi biz sevgiliyken cocuk onu aradi kavgaya çağırdı resmen kavga edicekler ve konu o kız. Sevgilime rahatsız olduğumu belirtemiyorum çünkü cok agresif terslicek beni bu aralar cok sık sık tartışıyoruz.
Sizce bu duruma bi tepki gostermeli miyim konusu eski sevgilisi olan kavgaya gitmeli mi ne demeliyim akıl verin
Sevgilim bu kızla sevgiliyken kıza yazan bi çocukla tartışmış ve simdi biz sevgiliyken cocuk onu aradi kavgaya çağırdı resmen kavga edicekler ve konu o kız. Sevgilime rahatsız olduğumu belirtemiyorum çünkü cok agresif terslicek beni bu aralar cok sık sık tartışıyoruz.
Sizce bu duruma bi tepki gostermeli miyim konusu eski sevgilisi olan kavgaya gitmeli mi ne demeliyim akıl verin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer