Tahmin edemeyeceginiz kadar yalnizim. neden boyle ve nasil kurtulurum?

Instagram kullanmiyodum. Instagram acayim dedim profil fotosu falan da ooydum. kimse yazmiyo. 1 takipcim var o da arkadasim. sohbet uygulamasi actim. insanlar samimiyetsz ve soguk. flort olacak duzgun biri yok. her sey cok hizli ilerlesin istiyolar. 4 ay once 2.5 yillik iliskim bitti. hep evdeyim sosyal ortamim da yok. psikologluk bir depresyon surecinde oldugumun da farkindayim. neden boyle? 1 aydir balkon dahil disari cikmadim.

Tahmin edemeyeceginiz kadar yalnizim. neden boyle ve nasil kurtulurum?
Cevapla