Safım, enayiyim, bir tık avellik var, sakarım ben nasıl hayatta kalacağım ya şimdiden elenmiş gibiyim yok mudur bunun çaresi?

Sakarlık eskisi gibi pek kalmadı desemde inanmayın offf ama artık sadece evde çok az oluyor ama benlik problemler değil aslında tuttuğum kapı kolunun elimde kalması ya da yolun ortasında taşa takılmam benim elimde olan bir şey değil off utanç verici anılar yüklendi birden bir kıçım kurtlu benim yerimde duramıyorum bir tık hatta çok tık çocuk gibiyim yok mu bunun çaresi, kişisel gelişim kitabı falan?

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar koca kız oldum annem biber gazı almama izin vermiyor düşmana sıkacağım diye kendine sıkıp erkenden paket olurum diye off
Safım, enayiyim, bir tık avellik var, sakarım ben nasıl hayatta kalacağım ya şimdiden elenmiş gibiyim yok mudur bunun çaresi?
Cevapla