Bi çıkmazdayım galiba sona geldim hiç iyi değilim yardım eder misiniz dertleşcek güvediğim kimsede yok?

Her sevgilim beni aldattı sevmedi hep kandırdılar hep terkedildim evlendiklerini ğördüm geçen sene üniversiteye başladım tabi alkol her şeye bulaştık biriyle tanıştım onu çok sevdim herkesten farklı davranıyodu buldum galiba evlenceğimi dedim sevdiğini hissettiriyodu iyi biriydi evlenelim diyodu sürekli herkese diyodu bi gün birlikte olduk çok güvenmiştim çok fazla güvenmiştim beni yarı yolda bıraktı hemde arkadaşımla evlendi dünyam yıkıldı sonra daha kötü yollara saptım ondan sonra 2 kişiyle daha birlikte oldum çünkü bi çöptüm artık değerim yoktu mezun oldum geldim karşıma birisi çıktı ve bana yüzük aldı teklif etti falan beni o kadar seviyoki bunları bilmesine rağmen beni seviyo ben onu istemiyorum çünkü pskolojim bozuk yani evlenemiycek kadar pis olduğumu hissediyorum evlenmiycem evlenip töbe edip hayatıma bakmak istiyorum ama bu bana yapılanlar aklımdan çıkmıyo böyle güzel bi sevgiyi daha önce karşıma çıkarsaydı Allah hep bunu isttemiştim bu kadar acıyı niye yaşadımki kalbim dayanmıo artık ilk defa biri beni sevdi hemde yaptığım tüm pisliklere rağmen bu güne kadar kendimi evlenceğim insana sakladım nası bi gaflete düştüm o hataları yaptım kendime bi türlü yediremiyorum

Bi çıkmazdayım galiba sona geldim hiç iyi değilim yardım eder misiniz dertleşcek güvediğim kimsede yok?
Cevapla