
İş buna döndü şu hayatta en nefret ettiğim şey. Link açılmıyor diyen arkadaşlara son kez diyorum webden girin uygulamadan açılmıyor olabilir beni deli etmeyin artık.

İş buna döndü şu hayatta en nefret ettiğim şey. Link açılmıyor diyen arkadaşlara son kez diyorum webden girin uygulamadan açılmıyor olabilir beni deli etmeyin artık.
Bence kısır döngüyü en iyi şu şekilde çözebilirsiniz birisi mutlaka cesaret etmeli korkmamalı ve adım atmalıdır. zaten eğer ortada aşk ya da karşılıklı bir hoşlanma durumu varsa sorun olacağını sanmıyorum ben. eğer yeterince zaman geçirdilerse zaten anlaşırlar
Adım at lan dersem çözülür mü?
Çözülür kanka adım atmazsa da soykırım yap
Holokost V2
Hiç umrumda olmaz
Dikkat çekmek için
Geçmiş karşıma tuhaf tuhaf hareketler yüksek sesle konuşmalar tuhaf tuhaf tavırlar umursamayınca da karşıdan bakar söylenirler yanıma gelir ters davranırlar hiç uğraşamam Vallahi İsteyen gelsin istemeyen gelmesin Benim adım atmamı bekleyen daha çok bekler
İki kelimeyi bir araya getirip de duygularını ifade edemeyen bir kadınla balkona bile çıkmam
Harfi harfine katılıyorum.
👍
arkadaşlar yuzlercekez acıldı bu konu kız erkegi cesaretlendirir erkekte konuşur olay bu kadar niye donup donup aynı konuyu konusuyoz zaten kız ilk adımı attımı daha kolay oluyor erkek direk sonuca taşıyor ama turk kızı maalesef aya gitse ilk adımı aydan bekler dasdasDasdasd
Bence tekrar tartışılmalı başlarım kızına da egosuna da cidden.
egolarına bakıyoz prenses sanki tipine bakıyoz kezban bildin
Ya araya 3. kişiler girip olayı hallederler ya ikisi de açılamaz ve biter başkası açılır kız veya oğlan kapılır veyahut ikisinden biri cesaret toplayıp açılır
Peki bitsin o halde 😎
Sen bilirsin paşam 😌
Cevap
4Cevap
Sen çekiniyor veya gurur yapıyorsan, sana benzeyen bi dublör tutarak bu işi çöz derim 😄
Olsun sonuçta zedelenen gene imajım :D
Kızı kaçırırsan üzülen sen olursun 🙄
Giden gitsin kalan sağlar bizimdir :D
😃😃
Birinin cesaret edip adımı atması şart. Kabul edilmezse bile en azından denemiş olur kafası rahat olur.
Hmmm işte sonu gelmiyor :D. Ben inatçıyımdır aslında.
Yani taraflardan biri adım atmazsa çözülmesi pek mümkün değil
Mükemmel 🚬
O kısırı yerim üstünde bir bardak soğuk su içerim 😂
Ben yiyemiyorum ağzım yanar 😅
Adım atarım, karşıdan adım gelmezse, mehteran gibi geri geri giderim..
Veya kuşatır alırız 😎
Constantiniyye gibi istekliyse kuşanmaya, alınır..
Viyana gibiyse, çukura saplanıp kalırsın..
*çamura
Kara Mustafa Paşa'yı vermeyiz bu sefer orduya başka biri gider 😅
İstek yoksa, gökten kimi getirirsen getir, alamazsın :))
Doğru diyorsun 😄
Öyle ilişki baslamaz yurumez de bende mesela cabaladim ama adam buz gibiydi olmadı
Adımı atsa gerisini getireceğim de kız da inatçı bana denk inadı olması kötü.
Uzak dur o zaman benim ki de öyle biseydi oğlak burcu nolcak :[
Ama güzel kız o yüzden sabrediyorum :D ama sabrımın sınanmasını sevmiyorum.
Sen adım at
Ben biraz attım o da atti sonra puf adam yok 0dan başla aynı seviyeye gel yine adam puf yok
Adam da yakışıklı 😉
Ben adım atmam o ihtimali unutması gerek :D
Ego var sende ama ben yaptım yani adamı yumusatiyorum tam olucakken ailesi sorun cikariyor :((
Doğru tahmin benden egolu tek insan Zlatan İbrahimoviçtir ikinci insan benim :D
Sevgili yapma o zaman nsnsnsj
Niye ya bir şey olmaz :D
O kısır döngü birini başkası alınca son bulur bence biri adım atmadan mümkün gözükmüyor
Hmm sanırım öyle olacak.
Biri atılacak derin suya girecek ya soğuktan donacak ya da suya alışacak.
Boğulmak çok acı verici.
Riski alamayanda asla sonucunu bilemeyecek.
Sanırım en iyisi bakir ölmek :D
Olmaz bro o kadarda değil. Hayatı deneyimle 1 hakkın var boşa geçen zamana çok üzülürsün.
Abi bence kızlar da adım atabilir ya illa Almanya'ya mı gitmek lazım?
Atılır zaten, ama bu adım boşa olmaması için bir elektrik olması gerekiyor. Zorlama bir tanışma olursa hep fedakarlık yapan taraf sen olursun.
Zorlama olduğunu sanmıyorum aynı üniversite aynı bölümdeyiz arkadaşız zaten.
E tamam sıfırdan başlamıyorsun o zaman? Yakın davran rahatsız olmazsa daha çok takılın senden hoşlanırsa devamı gelir zaten. Sosyal etkinliklere konser vs davet et.
Tamamdır teşekkürler.
Hadi başarılar.
kaderinde varsa her türlü çözülür
Kaderimi 🤬
Bizdeki sıkıntı da bu. Kafayı yiyorum artık yeto
Bruh
Erkek ilk adimi atnali yakisan bu
Nope
Biri cesaret gösterecek. sevgi korkaklık sevmez
Korkaklıktan ziyade gurur ve imaj söz konusu.
bi hikaye daha başlamadan biter dksksh
Bitsin bence de iki taraf da gururlu olunca savaş patlak veriyor :D
Yeminle aklıma kısır geldi ya, uf be, neyse iftara hazırlıyım bari
Yanında da mis gibi kuzu şiş.
Kısırın yanına sarma gider
O da olabilir.
Ya ne
Biri adım atmalı.
Onu nasıl yapacağız :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?