40 yaşındasın ve ne işin var ne bir evlilik yaptın, ne kariyer yaptın, ne ekonomik durumun var ne de bir sevdiceğin var?

Ne bir aile güvencesi var, ne samimi candan bir dostu var!!! Bu kadının akıbeti nedir sizce? Hayatı kaçırmış herşeye geç kalmış.. Ne tavsiye edersiniz? 🤔
Güncellemeler
+1 yıl
Düşenin dostu olmaz lafı doğru mu 🤔 ne yaparsak tek başımıza ne yapamazsak da yine tek başımızayız. Güzel yorum yapan dostlar sağolsun 🙏
Güncellemeler
+1 yıl
...
40 yaşındasın ve ne işin var ne bir evlilik yaptın, ne kariyer yaptın, ne ekonomik durumun var ne de bir sevdiceğin var?
Cevapla