27 yasinda ve hala ders calisan bir issizim ben, kpsszede de diyebiliriz. Hayallerimden cok cok uzaga dustum, uzucu. Neyse. Siz ne alemdesiniz?
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
23 ve işsizim
çok geri kalmış sayılmazsın. hayat o degil.
jack ma nın çindeki sıkıntılara rağmen 35 yaşından sonra başarmasını dinle;
https://www.youtube.com/embed/BivsmpdXlSEChef, aynı zamanda yüksek lisans yapmak için çabalıyorum. KPSS'ye de hazırlanıyorum🥲 bütün çıkışları deniyorum 😄 Allah zihin açıklığı versin ❣️
27 yaşındayım hukuk fakültesi sürünenlerinden son 3 dersimi vermeye çalışıyorum, finans işindeyim başka bir meşguliyete vaktim pek kalmıyor
23 ve herkes gibi ben de kpsszedeyim. Siz öğretmenlikten hazirlaniyorsunuz galiba. Hangi branş?
33 yaşındayım. Özel bir ajansta profesyonel fotoğrafçıyım. Hayallerimin tamamına ulaştım. Hayallerimi yaşamakla meşgulüm
23 yaşında boru teknikeriyim günlüğüm 1500 denk geliyor üstelik de sevgilim yok olmak istersen sende bir şans verip oluruz
oho benim hayellerim çok yıkılan 25 yaşında işssiz bir sağlıkcıyım
ama biliyormusun bu senede ben hazırlancam oturup atanmam çok zor ama denicem
Saglikciysan sansini mutlaka dene, inaniyorum ki basarirsin
zor sadece sınav olsa çalışırım ama o kadar yıprandımki bu hayattan onu bile yapacak gücüm kalmadı başıma çok kötü olaylar geldi
bir türlü toparlayamıyorum kendimi beni anlayan insanda yok olmıcakta sırtımı sıvazlıcak bana enerji vericek
keşke biri bana bu motivasyonu verse ama öyle bir insan imkansız artık çünkü çok korkuyorum insanlardan ölümden değil
Seni kimse sen kadar anlayamaz, bak atanmak her seyi olmasa bile cogu derdini cozer, calis
biliyorum ama başım o kadar yanıp alev aldıki beynim kalmadı
yapmak istesem çok zorlarsam belki ama ona güc bırakmadılar
Oyle deme, yaparsin. Yapmak zorundasin
hayatım alt üst kimse bilmiyor içimi bana tek gelicek şu an ölüm oda olmuyor kpss desen kafam o kadar karışıkki yok ettiler beni
Yahu tamam, eminim kotu gunler geciriyorsundur ama kpss senin icin bir firsat, bunu kacirma. Bak ben 17-18 tane dersten sorumluyum kpss icin, sen 5 tane. Otur calis iste
bilmiyorum inan yapabilirmiyim 2019 da girdim bilgilerim sıfıra indi zaten
Bak aralik 1 oldu mu basla, inan yetisir, sifir olsan bile yetisir
inşallah denicem denemeye çalışcam
Lutfen dene
denedim atandım ne olucak başladım çalışmaya huzurum ne olacak olmayan huzurum gitti işim gitti param gitti eşim terk etti ben nasıl toparlancam
çocuk gibi aile evindeyim lisede ki insanlar g, b,
Sana dedim ki atanmak her seyi duzeltmez ama bircok seyi duzeltir. Kendi evin olur, ise gidip gelmek kafani dagitir, yeni insanlar tanirsin, duzenli bir gelirin olur
deniyecem bakalım
38 yaşında kamuda çalışan. kendi başına yaşayan biriyim.
Ben de bundan istiyorum😭
sandığın kadar güzel değil inan :)
Ben belirli bir standart yakalamak istiyorum ama:( Zaten tamamen guzel olan bir sey yok ki, oyle bir beklentim yok
gerçi sonra düşündümde güzel be. deniz 2.5 km ötemde. kimseye eyvallahım yok. işim sakin.
Canimi mi acitmaya calisiyorsun😄
yok ya. keşke herkes istediği gibi imkanlara sahip olsa.
Keske
23 yaşındayım laborant olmak için kpss ye hazırlanıyorum
32 yaşındayım inşaat ustasıyım sıva vurmakla meşgulüm :D
ayni durumdayim
iṣim var ama hala ders calisiyoruz 😃
34 yaşındayım.. Ülkem ve vatanımın geleceği için çalışıyoruz..
#Vesselam
28 yaşındayım. Muhasebeciyim. şu an çalışmıyorum
26 yaşındayım ve uçak mühendisiyim.
Umarım hayallerine en kısa sürede ulaşırsın.
27 yaşımı geçtim muhasebeciyim bir şirkette muhasebe müdür yardımcısıyım
Iyiymis
ehhhh işte
32 yaşındayım kamuda çalışıyorum ama çalıştığım kurumdan en kısa zamanda ayrılmayı düşünüyorum
Hangi kurumdasın
@bırakamıyorum7 Söylemem doğru olmaz ama ayrılacam. Özel sektör dahil iş arıyorum.
Peki, bende kamuda çalışıyorum artık yıldırdı, çıkmak isteyenleri çıkarmıyorlar nakil isteyenlere nakil vermiyorlar saçma sapan oldu
@bırakamıyorum7 3 ay önce Ankara'ya mülakata gitmiştim. Sonuçlar açıklanmadı henüz. Atanırsam hemen istifa edip atandığım kuruma geçecem.
29. Öğretmenim ben de geçen sene 28de atandım inşallah sen de bu sene istediğin puanı alır atanirsin🌺
bnde Kpss çalışıyorum ama bölümümü söyleyemem, rakip edinmeyelim boş yere,92 puan lazım
Aman al senin olsun
özel sektör asgari ücret verdi en zor tehlikeli işleri yaptırdılar, kpss kursunda 25 kız 5 erkek falanız, kızlar çok uyanık
Ya uyanigin kizi erkegi mi var
var tabi, en kebap işleri kızlar kapıyor
Ne sacmaladin be
yoo ben üniversitedeki memurları hep kadın gördüm, Kpss hazırlananlar da büyük çoğunluk kadın, bnce mantıklı dediğim.
Erkekler baska meslek tercih ediyordur belki? Gorduklerin hep kadin diye bu bu anlama gelmez ki
pek sanmıyorum, erkekler zorunda olduğu için çalışıyordur, fabrikalarda bir sürü işçi gördüm, kimsenin memuriyet verilse red edeceğini sanmam, herkes ister ama herkesin imkanı olmuyor
Bölümünü söylemesen o kişi rakibin olmuyor mu yani 😂😂
olmuyor :D
Ya aynı bölümdeysek
olabilir olmayabilir de , boş ver bölümümü
42 yasındayım kendı ısımı yapıyorum ve hala unıversıte okuyorum hayarllerım asla gerceklesmedı anı yasamayı sevıyorum gelecegı dusunerek anımı zehır etmemeye karar verdım
23 yaşında 2 ay sonra askere gideceğim ondan sonra iş bakacağım artık
26 yaşında freelance çalışan (asgari anca kazandırıyor) ve kpss kasan biriyim
21 yaşında üni 3. Sınıfım. Kpss eğitim bilimleri çalışıyorum.
18 ailemle yaşıyorum okuyorum resimle ilgileniyorum.
34 yasindayim. ogretmenim. kpss her sey degil. baska bir is de yapabilirsin. memurluk eskisi gibi iyi degil cunku
İşi gücü bıraktım ben de kpss ye hazırlanıyorum
Kolay gelsin😔
21 hem okuyan hem calısan birisiyim
Ne guzel ne guzel
Teşekkürlerr
Işe mi alacan
Hayatına mı
Almak icin sormadim
İsthbrt
😂
31 yaşındayım insanlarla uğraşıyorum
Bundan para kazaniyor musun
Evet
Iyi o zaman
Gelde bana sor
E karsiligini aliyorsun en azindan, hayrina calismiyorsun
Hayrına olur mu 🙄
Olmasin zaten
19 yasinda issiz ders çalışan anne parası yiyen biriyim
Calis ablam calis, sonra cok zor oluyor
İş varda benmi çalışmıyorum
Universite?
Hazırlanıyoruz işte bakalım
Ben calis derken ders calis anlaminda dedim zaten, is anlaminda degil. Once okul. Sevecegin, onu acik bir bolum kazanmaya bak
Aaaa tabiki de hukuk istiyorum ve başaracağım bu sene
Insallah insallah, umarim her sey gonlunce olur
İnşallah ablacım dua et imkanları zorluyorum çünkü hatay konteynerdean selam
Yaa:( Tum kalbimle dilerim ki cok cok guzel seyler olur senin icin insallah, Allah yardimciniz olsun
Saol Allah razı olsun ablacım
36 ve yöneticiyim şirkette
46 yaşındayım ev hanımıyım 💃
22 TC eskeri olacağım kskjdjd
22 yaşındz ogrenciyim
On dokuzum öğrenciyim
Tıpa tıp aynı bende öyle
kpss calısıyorumm kendimi denemek için
Kendini tanı anla
Anlayamiyorum, bi dedigim bi dedigimi tutmuyor
Bunu ayrı görüşmek lazım kendimi bu yüzden gizlemiyorum
Anlamadim
Gel sana anlatacağım
Gelmem
Sen bilirsin sürünmeye devam edersin
Edeyim
24 yaşında, silahlı özel güvenliğim.
kartlaştım ben
Hepimiz kartlasiyoruz
aman çok takmıyom ben gençleşmenin formülünü buldum o yüzden kafam rahat. sağlığa düşkün biriyim en azından boş şeylerle ugrasmıyom
O zaman niye kartlastim dedin basta
yaşım kartlaştı
24 Yaşında Besiciyim
Besici ne oluyor tam olarak
İnek, Dana
Ne guzel
Teşekkürler
24 son sınıf üniversite öğrencisi
Bende geç atandım
Hangi bölümden hazırlanıyon
Bnede ıssız kaldim
28 avukat. Hangi şehirdesin
Simdi sehir ne alaka yani😒
Sen o kadar sordun ben de sorayım dedim
Tovbelerim olsun😂
Konuşuruz ya zaman geçer
Zaman gecirmek istemiyorum ki
Ne istiyorsun
Hicbir sey
Ben yine de teklifimi sunayım öyle muhabbet ederdik
No
Calismiyom
Neden ama?
Niye calisim param var
Okul?
Okumuyom
Paran var diye mi
29 paramedik
En unutamadigin vaka neydi
Cook var ama burada anlatmam uygun olmaz
😒
29 subay
bu kadar detaya girmeyelim
Kamuda calisanlar bana göre bos kişiler
Hemşireyim
Ne hemsiresi
Ameliyat hemşireyim
Her hemsire sabit bir bolumde mi calisiyor yoksa donusumlu mu oluyor
Sabit
Sence degisse nasil olurdu
İyi olmaz Dı söz konusu sağlık hata götürmez
Hata ne alaka
Başka bölüme gitti zaman alışma süreci olcakk o süreçte hatalar olacak
Iyi de hemsire max ne yapiyor ki hayati derecede hata yapsin
Yanlış ilaç yapabilir yanlış takip yapabilir detaylar çok uzun burada nasıl anlatayım
Bilemedim, bana cok sey gelmedi ama neyse kolay gelsin
Sağol sen ne iş yapıyorsun
Sorunun aciklamasini okumadin mi kardesim
EVLİMİSİN
Degilim de bunu neden buyuk harflerle yazarak sordun😄
Tarih öğretmeniyim
Hocam hocam
Efendim
Meb bunyesinde misin ozel sektorde mi
Meb
Guzelmis