Üniversite mezunuyum çalışmıyorum, sevgilim inşaat mühendisi. Evlilik düşünüyoruz ama işsizken kendimi kötü hissediyorum, ne yapmalıyım?

Sevgilim inşaat mühendisi ve çok güzel bir pozisyonda çalışıyor villa yapıyorlar. Bende üniversite mezunuyum ama çalışmıyorum iş bulamıyorum benimle evlilik düşündüğünü belirtti fakat onun pozisyonu büyüdükçe ben kendimi kötü hissetmeye başladım yani tabikide istiyorum daha da başarılı olsun ama ben artık geride kalıyorum bide başka bi şehirde iyice tedirgin olmaya başladım yani bu psikolojide olmam normal mi ben mi abartıyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen yardımcı olur musunuz arkadaşlar
Üniversite mezunuyum çalışmıyorum, sevgilim inşaat mühendisi. Evlilik düşünüyoruz ama işsizken kendimi kötü hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla