Buna değdi mi peki? Ayrıca şu başlığa çok güldüm ya Allah affetsin. Fhshd

Buna değdi mi peki? Ayrıca şu başlığa çok güldüm ya Allah affetsin. Fhshd

Aşka inanmadığım aşkı yaşamadığım için de şu an yaptığım bir fedakarlık olmadı olacağını da sanmıyorum zaten ama bunların ikisi de s*alakmış
ayrıca insanlar gerçekten sevdikleri zaman her şeyi, yapar ama bu tür şeyleri yapmazlar. yani bunda ne var
Atalarımız hayattaki en büyük fedakarlık glutensiz yemek yapmaktır demişlerdir ve böylesine bir fedakarlığa bu ihanet hiç olmamış cidden.
Benim en büyük fedakarlığım zaman ayırmaktır çünkü şu hayatta geri gelmeyen ve telafisi olmayan tek şey zamandır.
Başlı başına gereksiz fedakarlıklar yapıyorum, fazla ilgilenirim, fazla üstüne düşerim falan en büyük hatalarımdan biri bu ama önceki kadar değilim artık galiba, kendimi yeni versiyonumla bir ilişkide görmediğim için bilmiyorum djdj
Az daha zorlasam olcak az kaldı fjdjfk
Sen olmuş diyorsan olmuştur tamam fjfj
Aşk'a inanmam ben inananlar böyle saçmalar.
Sevdiğim insanlar için ise değer gördüğüm kadar değer veririm. Benim için bir şey yapmayan insanlara kılımı kıpırdatmam, karşılıklı yaparım.
Cevap
11Cevap
Yazık olmuş gadası 🙃
Çok büyük bir fedakarlık değil belki ama (aşkla ilgili pek bir şey yaşamadığım için çok fedakarlığım da olmadı) bence yaptığım en büyük fedakarlık, deli gibi sevdiğim çocuğun aşkla ilgili, ondan hoşlanan ama onun hoşlanmadığı kızlarla ilgili anlattıklarını dinlemem, aklımın erdiğince yol göstermem, destek olmam, sevgilisi olduğu ve bunu sır olarak tutmak istediği zaman sırrını tutup ilişkilerine destek olmam sanırım. Sevgilisi de iyi arkadaşım, hala konuşuyoruz. Canım yandığı halde mutluluklar diledim. Benle olamaz, ben açılamadım diye başka kimseyle de olmamasını isteyemem. Dediğim gibi büyük bir şey değil ama hayatımda pek aşk olmadığı için aşkla ilgili fedakarlık da çok olmuyor.
Off her iki taraf s*lak ya 😀 şu adamın zaten tipine bakınca bile ne olduğu belli oluyor klasik abazaa
Soruyu okuyunca gülsüm vallaha
Nişanlımı annem ilk başlarda çok istemedi anneme karşı gelip nişanlımın yanında durdum en büyük fedakarlığım buydu galiba annem şimdi benden daha çok seviyor iyi ki vaz geçmemişsin diyor o yüzden pişmanda değilim
Ben doğuluyum glutensiz tatlılar yaptım diyemem ama seninle onca et yedik et pişirdim karşılığı bu muydu he daha ne kadar fedakarlık yapabilirdim siz söyleyin 😂😂
Ben tersi glutenli yapıyorum 😂😂fjskbfdnfj
Demi yani bence de yanına da kaçak çay bence çok mantıklı 😂😂
😂😂 sağlıkçıyim birde biri görse ne der önerdiğim şeylere bak jdksdbjd
Bütün sağlıkçılar olarak aynıyız 🤫🤫😂
Cerrahi asistanım kalplere bahiyoruz bizde işte napalım 😂😂😂
Hahaha tabi efendim kapatırız 😂
Kalp kapakçığı ile ilgili bir hastalık
kalbin sol tarafındaki odacıkları arasındaki mitral kapağın tamamen kapanmamasi ve kanın kapaktan geriye doğru akmasi oluyor
Doktor araştırmasına girebilirsin bulunduğun şehirdeki en iyi doktora gidip bakılmanda fayda var
Dediğim gibi bulunduğunuz şehirdeki en iyi doktoru araştırıp muayene olmanızda fayda var tam tanı konulur ve ona göre hareket edilir
6 yil tıp okudum 😊 görmeden muayene olmadan kimseye hiç bir sağlıkçı teşhis koymaz, muayene olduğun halde doktorların tam teşhis koyamamis bence buradan beni sorgulamak yerine doktorunu sorgulasaydin tam teşhisin çoktan koyulmuştu gibi 😊
Siz söylediniz bende hastalığınızın genel açımını size ilettim internet demissiniz ama internette bille sağlıkla ilgili yazılan her şey doktor onaylıdır yani baktiginizda da aynı tanıları görmüş olabilirsiniz çünkü yazılan ve söylenen her şey doktor onayı ile oraya koyuluyor ve hepimiz tıp okudup hepimizin cevabı aynı olacaktır hepimiz de aynı dersleri gördük çünkü 😊🙏🏻
Meslek açısından pek espiri kaldıran biri olmadığım doğrudur 😊
İstanbul'da yaşayanlar beni anlar. Askere gitmesine 1 ay kala her gün bahçelievlerden sabiha gökçen tarafına git gel yapmıştım ah canım kafam aaaaaaaaaah
Insanlar sevdikleri için ne büyük fedakarlıklar ediyor Bazı insanlar da görselde gördüğünüz gibi glutensiz tatlı yapmayı büyük bir fedakarlık olarak bir sevgi gösterisi olarak görüyor
Aşkım uğruna en güzeline sakladığım diyetimi bozdum gecenin 3'ünde börek yemeler mi dersin... Asla yapmam dediğim şeylerdi ama aşk acısı işte yaptırıyor bi seyler ahsjs
Hiç aşık olmadım. Doğal olarak fedakarlık da yapmadım.
😅nasıl izlemem bunu ya. Komikmiş
Ahshdh çok garip insanlar oluyor. Cogunlukla izlemiyorum ama annem açınca bir dalmıyor değilim😅
Kesinlikle😅
Değmiyor hayatının anlamı merkezi yapıyorsun sonra pat diye gidiyor hayatından sen boşlukta kalıyorsun
Bu devirde artık glutensiz tatlilar yapılan, laktozsuz sütler alınan aşklar bile bitiyorsa kapatın kepenkleri gidelim..
Televizyon izlemiyorum ama bu olay için izlerim yani 😂
Allah seni ya 😂
Direkt bu olay mı çıkıcak yoksa bi saat bekletir mi 😂
Dört değil üç, evet benim azızım 😊
He ya 😂
Bu olay mı
Ne 😂
İyi dayanmışşın 😂
Hiç fedakarlık yapmadım. Değecek bir insan olmadıktan sonra zamanımı da gücümümde harcamak bana saçma geliyor. Ya da bu kadar sevemedim kimseyi
Glutensiz tatlılar önemli daha ne yapsın kadıncağız khjk 😅
Ee herhalde khjk
"Beni evlenmeye zorladı" evlenme teklifi değildi o sadece yüzük aldım diyen bir tipe glutensiz tatlı yapan rus ablam
Resim çizmeyi öğrenip resmini çizmiştim. Ama en önemlisi kendimi feda etmiştim.
En verimli zamanlarımı harcamasına izin vermek oldu
ahaha ona ponçik pofidik poğaçalar yaptım karşılığı bu muydu nankör 😂😂
Zamanını feda ettim daha büuük fedakârlık olamaz zaten
Glutensiz tatlı yapmış abi neden ayrıldınki kızdan 🙄
Dolandırıcı 🤧
Böyle inanılmaz bir fedakarlık karşısında bizim kendimizden bahsetmemiz büyük haksızlık olur
Nomalde müsaama göstermeyeceğim şeyleri alttan almak tabi bir yere kadar
Keşke glutenli yapsaydi🤣🤣🤣
Ne kadar fedakârca
Glutenli yapsa herşeye tamamdı yani 😄
Hiçbir fedakarlıkta bulunmadım elhamdülillah
Hiç flörtüm, sevgilim, eşim olmadı 🙃
Aşk için bir şey yapmam
Kanki gece yarısı gidip çiğ köfte alabilirim işte
Çok fedakar oldum artık yok yok
Belki adamın buğday alerjisi vardır.
Glutensiz tatlııııı. Evet, bayılırım.
Komik gibi dursada çok anlam yüklü
Hahahah 😆
O mutlu olsun kimle olursa olsun demek.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?