Sevgilime bana hediye alması için baskı yapmalı mıyım yoksa içinden mi gelmeli?

1 yıllık ilişkim var önümüzde ki ay 15 i yıl dönümümüz 17 si onun doğum günü ben şimdiden ne alsam diye düşünüyorum. Askerden geldiğin de falanda sweatshirt falan almıştım içimden gelmişti. Ondan hediye beklemiyorum hiç bir zaman sevmesi ilgi göstermesi yeter ama yıl dönümümüz ben yıl dönümlerine doğum günlerine çok önem gösteririm o almazsa da aşırı bozulurmuşum gibi hissediyorum aslında bozulmak değil bana yerden bir taş alıp hediye etse bile yeter ama bilmiyorum sanki hediye falan almayacakmiş gibi hissediyorum sürekli bak bir yıl olcak bir yıl olcak diyip duruyorum ama tabikide bana hediye al tarzı şeyler asla demiyorum demem de o zaman zorla alınmış gibi olur sizce sohbet acmalimiyim ama o gün geldigin de o almazsa kendimi kötü hissederim değersiz hissederim bilmiyorum ve ben hem yıl dönümümüz hemde doğum günü için iki hediye almayı düşünmüştüm dediğim gibi bana pahalı hediyeler değil yerden bir taş alıp verse de yeter kesinlikle para göz aç gözlü hediye isteyen birisi değilim sadece özel bir günde bana Özel bir jest yapmasını istiyorum bu konuyu ona açmalı miyim?
Sevgilime bana hediye alması için baskı yapmalı mıyım yoksa içinden mi gelmeli?
Cevapla