Onun profiline bakıp hiçbir şey yapamamaktan yoruldum ne zaman düzeleceğim?

Bıktım artık kendimden iç sesimden onu kazığa oturtsan yazmaz zaten unutmuştur on ay oldu neredeyse. Ben unutamadım ama düzeltmek istiyorum beni bir saniye bile hatırlamayan adamı içimden söküp atamıyorum. Bıktım böyle soru sormaktan burada olmaktan beklemekten

Onun profiline bakıp hiçbir şey yapamamaktan yoruldum ne zaman düzeleceğim?
Cevapla