Ben şişkoyum diye mi ayrıldı sevgilim benden :( nolur bu konuya cevap verin, gerçekten çok çok üzgünüm?

Diyet yapmakla felan kolay kolay kilo veremiyorum. erkek arkadaşım hep istiyordu kilo vermemi ve ailesi özellikle annesinin bu yüzden beni kabul etmek istemeyeceğini söylüyordu, şöyle ki mesela dayısının görüştüğü kız bacağı sakatmış yani halk arasında topal denildiği gibi ve annesi istememiş sırf sakat diye ayırmış dayısını kızdan. çok kavgalar dönmüş zamanında. benim sevgilimde "annem istemez kilo vermen şart, kalbi güzel yüzü güzelle ikna edemem çok sorun yapar" diyordu. Memlekete en son gittiğinde ki biz ayrılmadan 10 gün öncesine felan denk geliyo, ailesi beni öğrenmiş, facebooktan felan bakmışlar bana "şişko bir kız" demişler, annesi teyzesi ablası. bunu söyledi bana ama gerçekten çok zor söylettim, kırılmamı istemediği için söylemek istemedi. bizim başka benim kıskançlığım gibi problemlerimiz de vardı ama özellikle ailesinin yanına gidip geldikten sonra çok sinirliydi sıkıntıdaydı sonra da bir kavgada "yapamıyorum senle artık yürütemiyorum" dedi ayrıldık. Ailesinin bu tutumunu felan bahane göstermedi hiç, 3 ay oldu ayrılalı, şimdi bakıyorum forsquareden felan eklediği kızlar var yeni, hepsi manken gibi, güzel çıtı pıtı kızlar. benim öyle olmam için 1 sene felan hiç bişey yememem lazım.
şimdi soruyorum size, aşkından ölse de bir kız için ailesini karşısına alacak birisi değil bu çocuk, benden kiloluyum diye mi ayrıldı sizce? kendisi çok sorun etmiyordu 3 sene birlikteydik, sık kendini gerekiyosa yeme hiç bişey, hamile olunca nasılsa alıcan geri evlenmeden önce hallet bunu diyordu :(

çok uzun oldu biliyorum ama nolur aklımı oynatıcam yoksa cevap verin.
Güncellemeler
+1 yıl
ya allah aşkına okumadan cevap vermeyin, olay farklı anlaşılmasın.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar hepiniz güzel tavsiyeler vermişsiniz saolun ama hiç sorumun cevabı yok :(
Ben şişkoyum diye mi ayrıldı sevgilim benden :( nolur bu konuya cevap verin, gerçekten çok çok üzgünüm?
Cevapla