Daha neler 😄 çapkın biri ama bir kere seviyorum dedi mi inanmam ben sevdiğine filan. Ki zaten kadın erkek ilişkisi olarak demedi gibi de geliyor , ama bir sürü iltifatta etti bilmiyorum
Ya görüşelim diye konuşmuştuk, bir kız arkadaş daha var ama ben onun gelmesini istemiyorum, agrasif aksi biri dedi. Ben seni seviyorum seninle görüşmek istiyorum, uyumlu bir arkadaşınla gel görüşelim dedi. Ben yanlız buluşmayı kabul etmiyorum da
bir şey demedi, telefonu kapattım ben işi başlıyor diye. Ama mesaj attı, müsait olduğunda ara çok kısa oldu konuşalım mesajlaşalım görüşelim diye bugün de full kalp çiçek emojisi filan attı
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Karşı cinsten birine görüşelim, yüzünü görmek sesini duymak istiyorum, seni seviyorum derseniz arkadaşça sevmek mi aşk itirafı mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Bir tek dikiş istememiş sen halen arkadaşça mı diye soruyorsun
Dikiş ne alaka anlamadım
Bi evlenme teklifi etmediği kalmış 😅
Daha neler 😄 çapkın biri ama bir kere seviyorum dedi mi inanmam ben sevdiğine filan. Ki zaten kadın erkek ilişkisi olarak demedi gibi de geliyor , ama bir sürü iltifatta etti bilmiyorum
Evlilik zamanı geldi desene
O kadar değil ya sanmıyorum , daha ne anlamda dedi onu bile anlamadım
Flört olarak demiş daha ne yapacak 😂
Ama arkadaşça erkekler demez mi karşı cinse seviyorum diye bilemedim
Yok yani ilgisinden anlarsın zaten
Belki arkadaşça demiştir çok dışa dönük biri
İkiside olabilir sormadan bilemezsin
İşte o an soramadım
Anlatsana biraz nasıl oldu
Ya görüşelim diye konuşmuştuk, bir kız arkadaş daha var ama ben onun gelmesini istemiyorum, agrasif aksi biri dedi. Ben seni seviyorum seninle görüşmek istiyorum, uyumlu bir arkadaşınla gel görüşelim dedi. Ben yanlız buluşmayı kabul etmiyorum da
Diğer arkadaşını neden sevmiyor amacı seninle görüşmekse eğer yanındakiler umrunda olmamalı. Yalnız buluşmayı kabul etmemekle en doğrusunu yapıyorsun
İş arkadaşıyız , bizim bir ara patronumuzdu hepimize çok eziyet etmişti, ondan sevmiyor o kızı, başkası olsun kardeşin başka arkadaşın diyor
Olabilir o zaman
resimlerini de görmediniz birbirinizin
Bence seninde hoşlandığın malum gibi
Ben zaten hoşlanıyorum
Onun duygularını kestiremiyor musun cinsellik için olabilir mi acaba seni elde etmek için
Bu daha mantıklı geliyor , gerçek duygusu olma ihtimalinden daha yüksek bu
O zaman oluruna bırak bence kasma
Tabiki flört
Arkadaşça olmadığını nerden bilicem, sohbetini seviyorum filan da dedi arkasına
O gelebilecek ters etkiyi yumuşatmak için söylenmiş bişey
Ters tepki göstermedim ama bende seni severim iyi insansın gibi aptalca bir bağlayış yaptım 😅
Ee ne dedi
bir şey demedi, telefonu kapattım ben işi başlıyor diye. Ama mesaj attı, müsait olduğunda ara çok kısa oldu konuşalım mesajlaşalım görüşelim diye bugün de full kalp çiçek emojisi filan attı
Yürüyor işte sana,
ne anlamda dedğini anlayamadnmı yani
Hayır arkadaşça da demiş olabilir gibi geldi
aynen olabilr
Aşk.
Nasıl bu kadar emin oldunuz
Yazdıklarından