Sevdiğime kavuşamıyorum onun da beni sevdiğine eminim ama korkuyor herkes engel oluyor bize ne yapmalıyım lütfen yardım edin

Sevdiğime kavuşamıyorum onun da beni sevdiğine eminim ama korkuyor herkes engel oluyor bize ne yapmalıyım lütfen yardım edin

Merhaba, Kulağa zor geliyor olsa da başkalarının hakkınızda düşündüklerini umursamamanın birkaç yolu var. Sürekli başkalarının onayını beklemek yapmak istediklerimizi yapmamızı engeller ve aynı zamanda da sağlıksızdır. Birçok insan sevilmeyi ister; ancak başkaları uğruna kendi mutluluğunu feda etme noktasına gelmişseniz eğer, bu büyük bir problemdir. Siz de bu konuyla mücadele etmeye çalışıyorsanız başkalarının düşündüklerini umursamamanıza ve dikkatinizi yeniden kendinize ve hedeflerinize vermenize yardımcı olacak bu yöntemleri okumaya devam edin. Başkalarının hakkınızda düşündüklerine ne kadar değer verirseniz verin gerçek şu ki herkesi memnun edemezsiniz. Her zaman, daha iyi yapabileceğinizi hisseden ya da başkasının daha iyi bir iş çıkarttığını düşünen birileri olacaktır. Sizi eleştiren ve hakkınızda hükümler veren insanlarla daima karşılaşacaksınız. Durum ne kadar nahoş olursa olsun, aslında hiç de önemli değil, değil mi? Çevrenizdekiler bir şeyler hakkında yorumlar yapıyor diye başınıza korkunç şeyler gelmeyecek, değil mi?
Kavuşamama durumu bende de var sanıyordum, fakat öyle bir şey yokmuş. Eskidenmiş o kavuşamama, ya sürgüne gönderirlermiş ya da yollar geçit vermezmiş. Şu güncel durumda kavuşamamak diye bir şey yok, bir taraf daha az arzuluyordur.
Korkma sebebinizi, engel olan bireyleri açıklar mısınız? İsim olarak değil, yakınlık derecelerini söylemeniz yeterli, elimizden geldiği kadarı ile görüşümüzü dile getirip yardımcı oluruz
Sevgi fedakarlık ister, Gerçekten seni seviyorsa peşinden gelir ve kimse engel olamaz, ikiniz birbirinizi seviyorsanız birbirinizden destek alırsınız.
Cevap
9Cevap
Başka şehire gidip orada yaşayın gadası
Herkes engel oluyorsa vardır bi bildikleri... Tabi aileden bahsediyorum... Aile dışındakiler farklı amaçla engel oluyorlardın... Zamana bırak, su akar yolunu bulur... Bazı şeyleri fazla zorlamıycaksın... Nasip se olur zaten.. Bol şans🍀
Bir kitap okudum diyordu ki "bir erkek için anadan atadan olur mu hiç?"diyordu bence de olmaz korkak bir erkekse hiç hiç olmaz beni seviyorsan ailene de bunu söylemelisin de aksi takdirde ztn seni bi'yerde yarı yolda bırakır gider halasının kızıyla evlenir😅
Kendi ekonomik özgürlüğunüz olduktan sonra kimse size bir şey diyemez
Seven erkek dağı deler sen bisey yapma sadece sevgisine cevap ver
Sevgine sahip çık eğer onun sevgisinden eminsen
Korkak erkekle işin olmasın. Benim de benzer olaylar geldi başıma. Arkamda durmadı. En sonunda bitti. Kendini yıpratma
Ben senin yerinde olsam korkak bir erkek için bu kadar düşünmezdim
Korkak biriyle nereye kadar?
Ölümlü dünya bacım ne olursa olsun kavuşmaya bakın
Korkularının üstüne gitmesi için sebep ver ona
korkmayın engelleri aşın
Evlenin kaçın gidin.
Herkes derken. Milletin derdi ne sizle
Neyden korkuyorsunuz
Ya benimsin ya da kara toprağın de
Kaçmalısın
güçlü ol
Sorunu kaldır kokten
Vazgeç bu aşktan