Eşimle normalde aramız iyidir ama bazen pintilik olabiliyor bir şey isteyeceğim zaman nasıl davranmalıyım eşimi de çok seviyorum kırmak kavga etmek de istemiyorum. Ne yapabilirim?

Eşimle normalde aramız iyidir ama bazen pintilik olabiliyor bir şey isteyeceğim zaman nasıl davranmalıyım eşimi de çok seviyorum kırmak kavga etmek de istemiyorum. Ne yapabilirim?

eşine masraf çıkarma bol bol birikim yapin
Çok bir masraf çıkarmıyorum zaten
Olması gereken şeyler diyelim
öyleyse tamam canım
benim eşim de cimri ama huylu huyundan vazgeçmiyor napalım
maalesef öyle
Cevap
14Cevap
Pintilik yapıyprsa en dpğrusunu yapıypr gereksiz şeylere para vermek istemez
her zaman durum iyi olmayabilşr anlayışla karşla
8 yıllık evliyim geliştirdik kendimizi
Peki nasıl
Öyle özel bir hoşlandığı bir şey yok ilişkiye girmeyi sever alkol kullanımı gibi
Kanki sen iste olmazsa da fazla trip atma
istedigin şeye baglı
Bilal hancı; ben ne alaka
Yatak odası kozunu kullan.
Aldın besle de
Jhzjyzjzhzbzz
Doyursun
cilve yap, almazsa verme mesela🤷♂️
zayıf anında iste
Severek istemelisin
Selam o senı kırıyo sen nıye onu dusunuon
bağırarak konuş 🖕
Kadınlığını kullan
Miktarina bagli
Yardımcı birini bul
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar