Eşimle aramız iyidir ama bazen pintilik yapabiliyor. Bir şey isteyeceğim zaman nasıl davranmalıyım?

Eşimle normalde aramız iyidir ama bazen pintilik olabiliyor bir şey isteyeceğim zaman nasıl davranmalıyım eşimi de çok seviyorum kırmak kavga etmek de istemiyorum. Ne yapabilirim?

Eşimle aramız iyidir ama bazen pintilik yapabiliyor. Bir şey isteyeceğim zaman nasıl davranmalıyım?
Eşimle aramız iyidir ama bazen pintilik yapabiliyor. Bir şey isteyeceğim zaman nasıl davranmalıyım?
Cevapla