Fiziğinin güzel olması iyi bir şey mi kötü bir şey mi?

Fiziğin iyi olması iyi mi kötü mü anlamadım. Gelenlerin amacı hep farklı. Çok sinir bozucu bi durum.

Fiziğinin güzel olması iyi bir şey mi kötü bir şey mi?
Cevapla