Arkadaşlarım neden böyle yapıyor benim tavrım ne olmalı?

Bir araya geldiğimizde hep onlar konuşuyor. Hiç sıra vermiyorlar. Yani bi sus da bide ben anlatiyim bide ben konuşayım. Mesajda anlatayım derdimi diyorum. Bu kez de çok geç cevap veriyorlar. Ne yapabilirim çoğu böyle.

Arkadaşlarım neden böyle yapıyor benim tavrım ne olmalı?
Cevapla