Sevgilim 2 gün önce askere gitti. Yazacağına söz verdi ama hâlâ yazmadı sizce ben yazmalı mıyım?

Bugün günlerden Pazar ve sevgilim Cuma akşamı askere gitti. Bana yazacağını söyledi ama dün yazmadı. Bende çok işi vardır meşgul etmeyeyim diye yazmadım fakat bugünde yazmadı. Üstelik kendi hattını mı götürdü yoksa askercell mi kullanıyor bilmiyorum. Acaba beni mi deniyor? Sizce yazmalı mıyım? Kendi hattı mı takılıdır? Lütfen yardım edin
Sevgilim 2 gün önce askere gitti. Yazacağına söz verdi ama hâlâ yazmadı sizce ben yazmalı mıyım?
Cevapla