Okulda hoşlandığım bir çocuk var ona açılmayı düşünüyorum ama çok utangaç ve çekingenim, nasıl açılabilirim?

bu çocuk önceden beni seviyordu ben istememiştim daha doğrusu sevgiliyiz diye okulda arkadaşları böyle bişey çıkartmışdı ve hocaya söylemiştim çünkü rahatsız olmuştum, ve şu an ben sevmeye başladım ne yapicamm acil taktik verinn

Okulda hoşlandığım bir çocuk var ona açılmayı düşünüyorum ama çok utangaç ve çekingenim, nasıl açılabilirim?
Cevapla