Erkek arkadaşım benden çok soğudu uzaklaştı ama hiçbir şeyin gerçekliğini bilmiyor doğruları anlatsam şans verir mi?

Psikolojim ciddi anlamda bozulmuştu nasıl davrandığımı bilmiyordum ciddi bir hastalığım vardı önümü göremiyordum hemde deprem olaylarından çok etkilenip sevdiklerimi kaybetme korkusu yaşıyordum bu benim küçükken yaşadığım travmalardan kaynaklıydı erkek arkadaşımla da o sıralar benim değişen davranışlarım yüzünden sürekli tartışıyorduk ona hiçbir şey söylememiştim neden bilmiyorum oda karakterimden dolayı böyle olduğumu düşünüyordu kaç kez şans verdi bana belki değişir diye ama olmadığını gördü benden çok soğudu uzaklaştı belki içinde de kafasında da beni bitirdi belkide önemsemiyor artık beni bilmiyorum ilk kez engelledi bu saatten sonra bir şey anlatma hiçbir şey değişmeyecek dedi daha ne anlatacağımı bilmiyordu bende ayrı kaldığımız zamanda tedaviye terapiye başladım kendimi düzelttim karşısına çıkmaya hazırım ama ne yapacağımı bilmiyorum çünkü benim karakterimden dolayı olduğunu düşünüp benle konuşmak istemiyor hiçbir şey değişmeyecek diye düşünüyor beni istemiyor o yüzden konuşmakta istemiyor ama her şeyi anlatmak istiyorum neden böyle olduğumu bilirse düzeliriz gibii
benden soğudu uzaklaştı ama hiçbir şeyi bilmeden böyle oldu karakterimden dolayı değildi gerçekleri bilse ya bu yüzden demek ki böyleymiş diyip bir şans verir mi sizcee

Erkek arkadaşım benden çok soğudu uzaklaştı ama hiçbir şeyin gerçekliğini bilmiyor doğruları anlatsam şans verir mi?
Cevapla