Psikolojim ciddi anlamda bozulmuştu nasıl davrandığımı bilmiyordum ciddi bir hastalığım vardı önümü göremiyordum hemde deprem olaylarından çok etkilenip sevdiklerimi kaybetme korkusu yaşıyordum bu benim küçükken yaşadığım travmalardan kaynaklıydı erkek arkadaşımla da o sıralar benim değişen davranışlarım yüzünden sürekli tartışıyorduk ona hiçbir şey söylememiştim neden bilmiyorum oda karakterimden dolayı böyle olduğumu düşünüyordu kaç kez şans verdi bana belki değişir diye ama olmadığını gördü benden çok soğudu uzaklaştı belki içinde de kafasında da beni bitirdi belkide önemsemiyor artık beni bilmiyorum ilk kez engelledi bu saatten sonra bir şey anlatma hiçbir şey değişmeyecek dedi daha ne anlatacağımı bilmiyordu bende ayrı kaldığımız zamanda tedaviye terapiye başladım kendimi düzelttim karşısına çıkmaya hazırım ama ne yapacağımı bilmiyorum çünkü benim karakterimden dolayı olduğunu düşünüp benle konuşmak istemiyor hiçbir şey değişmeyecek diye düşünüyor beni istemiyor o yüzden konuşmakta istemiyor ama her şeyi anlatmak istiyorum neden böyle olduğumu bilirse düzeliriz gibii
benden soğudu uzaklaştı ama hiçbir şeyi bilmeden böyle oldu karakterimden dolayı değildi gerçekleri bilse ya bu yüzden demek ki böyleymiş diyip bir şans verir mi sizcee
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kestirip atıyorsa konuşmanın önüni tıkıyorsa o zaman sen de ona ulaşabileceğin yerden bütün olayı anlatan uzunca bir mesaj at kırdıysan özür diler sonra tepkisine bakarsın. Her şeyi anlatmana rağmen karakterinde sorun görürse zaten kafada seni bitirmiş demektir.
Her şeyi anlattığımda karakterimden kaynaklı bir sorun göremez ki
Eee anlat işte yaz neyi bekliyorsun
Birbirimizi engelledik işte sorun orada karşısına çıkıp anlatabilirim ama nasıl anlatacağım bilmiyorum konuşmak dinlemek istemeyebilir
Mesaj yaz veya sosyal medyadan yaz? Olmadı ara o da olmadı karşısına çık
Mesajdan kastım sms
Karşısına çıkmak istiyorum ama şey diye düşünüyorum ne kadar soğumuşta olsa kafasında bitirmiş bile olabilir ama bunun sebebi benim karakterimden dolayı olduğunu düşünmesi ve değişmediğimi görmesinden kaynaklı ama köklü sebebi benim kendi yaşadığım ağır travmalarım belki şans vermekten korkabilir yine aynı şeyler yaşanabilir diye ama ben boşuna terapiye gitmedim ki bunlarla başa çıkabilmeyi öğrenmek için gittim ve öğrendim de o yüzden aynı şeylerin yaşanmayacağını biliyorum ona bunu göstermek istiyorum biz onla unutulmayacak kadar kötü şeyler yaşamadık sadece tartışmalarımız oldu birbirimize hakaret küfür ya da saygısızca hakaretlerimiz olmadı yani bence şey diye düşünmeli ya yaşadıklarından dolayı böyleyse karakterinden dolayı değilse ve terapiden çok şey öğrendiyse yaşanan güzel anıların hatrın bi şans verebilmeli bence he dicen şimdi iş işten geçti falan ben ona zamanında anlatmak istedim buluşmamıştı o zaman benle dinlemedi yani ona bunu hatırlatıcam zaten yani insnaın empati yapması gerekiyor anladın mı evet beni kendinden uzaklaştırdı soğuttu ama bunu o değil onu bu duruma getiren yaşadığı olaylar yaptı diye düşünmeli
Biz senle aynı noktada buluşuyoruz ama önemli olan onun ne diyeceği dimi. O sebeple bana kendini açıklamana gerek yok zaten aranızda yaşanılan hiçbir şeyi bilmiyorum. Harekete geç ve ona içini dök böyle afaki konuşmalaarla bir yere varamayız. Düzgün açıkladığın sürece empati yoksunu değilse anlayışla karşılayacaktır diye düşünüyorum.
Şimdi ne kadar yaşadıklarımı bilmese de benden soğudu uzaklaştı konuşmak istemiyor ve kafasında bitirmiş gibi ama diyorum ya empati çok önemli kimse başına gelmeden anlamıyor ben o terapiye boşuna gitmedim nasıl başa çıkacağımı öğrenmek için gittim yani ben anlatınca her şeyi demek ki bu yüzden iş diye düşünebilir ama diyorum ya bilerek öyle davranmasamda yaptım işte ve bir kere değil kaç kere oldu istemsizce 😓 işte hiçbir şeyi bilmese de soğudu uzaklaştı belki kafasında bitirdi o yüzden konuşmak dinlemek istemiyor şimdi bana o kavga esnasında bu saatten sonra bir şey değişmeyecek anlatma demişti sen hiçbir zaman anlatmama izin vermedin dinlemedin ki ona yazdığım mesajlar duruyor kaç kere hadi gel bi çay içelim demiştim he buluştuğumuz zamanda olmuştu ama ortam konuşmak için uygun değildi ona bunu da dicem bugün onun eski çalıştığı yerde bi abi vardı onu gördüm onla ayak üstü konuşuyorduk görüşmeyeli neler yapıyorsun dedi anlattım işte adam ağzı açık dinledi sen cidden nasıl yaşadın bu kadar şeyi dedi ve beni çok iyi gördü şu an çok iyi görünüyorsun bunları nasıl yaşadın falan dedi adam bile çok üzüldü soğusa da kafasında bitirse de hiçbir şey bilmemesinden işte her şeyi bilse de şans vermeye korkabilir ama dediğim gibi nasıl başa çıkacağımı biliyorum ona göstermek istiyorum
Git ve ona nasıl başa çıktığını ve değiştiğini aslında olayın perde arkasını anlat aslansın sen kaplansın yaparsın sana güveniyorum. Cidden çok çoook düşünüp paralama kendini büyütme içinde. Sadece gidip konuşman gerekiyor hepsi bu. Sana bu fırsatı bilr tanımayan insana da çok yüz verme artık su testisi su yolunda kırılır. Seni dinlemek istemiyorsa sen de kendini ona anlatmak zorunda değilsin. Dünya sadece o kişiden ibaret değil aç gözlerini bak çevrene.
Öyle demek kolay ben mücadeleyi seviyorum ve benim umudum Allahtan ben Allahtan istiyorum ona dua ediyorum onu ondan istemiyorum
Konuşacağım ama ilk o dediğim abiyle yarın bi konuşacağım bi fikir alacağım onu o abi de iyi tanıyor çünkü
İyi bakalım sana kolaylıklar diliyorum umarım sorunu çözersiniz
Ama diyorum ya hiçbir şeyi bilmese de soğudu uzaklaştı kafasında bitirdi anlatmak istediğimde de dinlemedi buluştuğumuzda olmuştu ama o zaman ortam müsait değildi detay vermeyeyim ona bunu da dicem ben anlatacaklarım var dediğimde gelmedin mesajda söyle dedin mesajda söyleyemem yüz yüze konuşalım dedim istemedi o zamanlar bizim en büyük sorunumuz konuşamamak oldu o zamanlar dinleseydi böyle olmayacaktık her şey için geç olmuş gibi gözükebilir ama bence hiçbir şey için geç değil geç olsa da güç olmasın insam yeterki bir şeyleri düzeltmek istesin ama istemeden de olsa olan oldu bir kere öyle davrandım hatta birkaç kere ama her şey empatiden geçiyor benim yaşadıklarımı kendi yaşasa mesela? ya da ne bilim ben ona her şeyi anlattıktan sonra her şeyi bilecek ve aslında böyle olmamın sebebi karskterim değil yaşadıkğımmağır travma olduğunu bilecek o zamanda benle yaşadığı eski zamanları hatırlayabilir o değişediyse yaşadıklaro değiştirdiyse ve başa çıkmayı öğrendiyse bir şans daha verebilmeliyim diye düşünmeli bence keşke zamanında dinleseydi ama dinlemedi işteama kafasında bitirse de soğusa da dönme ihtümali şans verme ihtimali ne sence