• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sosyal medyalardan biriyle tanışmaya sıcak bakıyor musunuz?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Özellikle kadınlar doğal olarak çok çekingen oluyor bu konuda sebebi nedir ki?
Sosyal medyalardan biriyle tanışmaya sıcak bakıyor musunuz?
Cevapla
Sosyal Medya Soruları Nedir Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • badboy_master
    badboy_master Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Arkadaşça konuşabiliriz sosyal medya dan fotoğrafına bakarak aşık olamayız kimseye ben sevgili işlerine sıcak bakmıyorum yoksa arkadaşça konuşup tanışıp dışarıda buluşabiliriz yüz yüze görüşmeden kimse kimseyle sevgili olamaz olurlarsa büyük hayal kırıklıkları yaşarlar kadınlar çekinme nedeni abaza dolu sosyal medya sapık dolu bundan dolayı.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ha böyle anlayış olması lazım bencede ön yargıdan kurtulmalıyız

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Evet çok sıcak bakmıyorum ama olmadı değil, iyi insanlara da denk gelebiliyoruz

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani arada iyi insanlar yok oluyor bence ve bu büyük haksızlık başkalarının yaptığı hataların bedelini o kişiler ödüyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok yav açıkcası o iyi insanları tanımasam daha doğrusu insanı hiç sıcak bakamazdım ama şu an olabilir diyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tabikide ben zaten önüne gelenle konuşalım demiyorum ki ama bazen bazı şeyler insanın elinde o yüzden seçimlerimizde dikkat etmeliyiz sadece hepsi bu 🙂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Olabilir işte dikkarli ilerlersem sıkıntı yok hatta sıkıntı çıktığında kolay çıkarırsın hayatından 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani sonuçta her insan bir değil Abaza hariç 😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Haklısın

      Yorumla
  • La_llorona
    La_llorona Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Bakmıyorum.

    0
    129 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden ama sosyal medyada tanışıp sevgili arkadaş olan da var

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Benimde arkadaşlarım var. buradan bir sürü dostluklarım oldu. uzun süreli iyi dostlarım oldu. ama gerçek hayatta tanışmaya gelirsek hayır. sevgilide olmak istemem, arkadaşta.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tamamen ön yargı ama seni de anlıyorum kendindence çok haklısın ama ön yargıdan kurtulmamız gerekmez mi

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Önyargı değil aslında. bir tercih diyelim :D Dürüst olmak gerekirse hayatımda sadece 1 kere sosyal medyadan tanıştığım biriyle buluştum. bunu yapmamın sebebi merak... ve denemediğim bir şey olmadığı için. benim üniversitemdendi ve tesadüf yaşadığımız şehirlerde aynıymış. beni eklediğinde öylesine kabul etmiştim. önyargı diyorsun ya şimdi onun için açıklıyorum hahah
      yakışıklı bir çocuk değildi, öyle dikkat çekici bir özelliğide yoktu. ama zeki, çalışkan bir çocuktu. kısa boylu, cılız bir şeydi. gülmeyi severdi, eğlenceliydi bu iyiydi. benim instadan resimleri sürekli beğeniyordu. hikayeme cevap verdiği bir gün tanıştık hatta. ben onu terslemiştim. sonra bir baktım bir anda gülmeye başlıyoruz , arkadaş olduk. ve sonra denemeye karar verdik hahah :D ama hemen buluşmadık tabii. ona süre verdim 1 ay. o 1 ay içinde birbirimizi tanıdık ve buluştuk :D büyük gün geldi... buluştuk ve her şey sosyal medyadaki gibi olmuyor ya. Buluşmadan önce onu tam 1.5 saat bekletmiştim. hahha görünüş olarak aynıydı. görünüş için buluşmadım zaten. insan olarak iyiydi. anlaşıyorduk yani. ama buluşmada tırnaklarını falan görünce bayağı soğudum. belki ameliyattan çıktığı için öyleydi, bilmiyorum. O bir hemşire. ama yinede bence tırnaklarına dikkat etmesi gerekirdi. içi kirli ve uzundu. ve benim germofobim var. bu hoşuma gitmedi... yinede onunla 2 saat sohbet ettik. çok saçmaladı. konuyu saçma yerlere getirdi. bende bir daha buluşmadım. o da anladı zaten tavrımdan istemediğimi. hahah
      Yani saçma buluyorum önyargı değilde. bir yabancıyla buluşuyorsun sonuçta.:D o zaman öyle buluşmamın sebebi sırf meraktan. haha nasıl bir his olduğunu merak etmişti. merakım geçti

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tam olarak demek istediğim buydu işte diyelim ki çocuk biraz yakışıklı ve sohbeti iyi temiz biri olsaydı ikinci buluşma falanda olacaktı dimi

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Hayır emin ol olmazdı. ben erkekte yakışıklılıktan etkilenmiyorum... tam tersine kızların etkilenmediği beğenmediği erkekleri beğenebiliyorum. bir erkekten etkilendiğim yön kesinlikle zekası. çirkin olsa bile beni zekasıyla etkileyebilir. bu oldukça seksi haha Kol kası değil beyin kası önemli :D
      o zekiydi bak. ama bazı konuşmaları mantıksızdı. ilk buluşmadan konuşulmayacak şeyler soruyor ve konuşuyordu. ve fikir ayrılıklarımız vardı. sevdiğimiz şeyler bile ortak değildi. ben niye onunla tekrar buluşayım ki? ikimiz içinde zaman kaybı.
      ve temizlik konusu hassas bir konu. buna dikkat ederim. tipine değil.
      sohbeti çok kötü değildi elbet ama saçmalamıştı , sıkıldım.
      kısaca bence saçma bu tarz şeyler. gerçek hayatta birini tanımak daha iyi bence. herkesin görüşü farklıdır tabii. benim görüşüm bu yönde :D

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      eğer o saçmalamasaydı ve her şey yolunda gitseydi yine ikinci buluşma olmazdı. çünkü ben merak ettiğim için bunu denedim :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısın kriterlerine saygı duyuyorum ama eğer öyle düşünürsen aynı kişi gerçek hayatta da olabilir bu sefer hiç konuşmazsın 😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neyse en azından merakını gidermişsin 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Bilmiyorum hayat bu. Hayatta olanlara şaşırmıyorum artık haha hayat süprizlerle dolu :D birini istediğimide sanmıyorum. ne gerçek, ne sanal , ne de ruh olarak haha ilişmiyorum kimseye modundayım :D

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      aynen merakım gitti haha

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaşasın yalnızlık o zaman😃 ama şu an böyle düşünüyorsun bir gün birini görüp aşık olduğun zaman gel tekrar konuşalım 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Ben zaten aşık oldum... bu duyguyu sadece bir kez yaşadım...:D Şimdi ise hiçbir şey istemiyorum, hissizim...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle olmuyor işte şu an aynı şeyleri başkasına hissetmediğin için böyle emin konuşuyon 😃 başkasından etkilendiğin zaman değişiyor işler

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Ondan sonra başkasına hissetmedim. o benim 2.5 senemi güzelleştirdi. aşkı bana öğretti, hissettirdi... sonra zaten yollarımız ayrılması gerekiyordu ve ayrıldım... Başkasından etkilenmedim bir daha :D Evet şu an hiçbir şey hissetmiyorum kimseye. haha

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu tekrar olmayacağı anlamına gelmiyor maalesef hayat sürprizlerle dolu 😃 ayrıca büyük lokma ye büyük laf etme demişler demedi deme hahaha

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Bilemem. ben dengesizim ama şıpsevdi değilim. benim birini sevmem zor oluyor. Ama dediğin gibi hayat süprizlerle dolu. her an her şey olabiliyor. :D Büyük konuşmadım sadece şu an için hissiz olduğumu söyledim. sonrasını ne ben ne de başkası bilir... hahaha

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      En azından samimisin öz eleştiri yapabiliyorsun 😃 seni etkilemek kolay değil demek sana aşık olacak kişiye Allah yardım etsin çok acı çekecek belli 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Aynen öyle hahah Sevdiğine inanırsam, seversem ve çok mücadele ederse belki ona kıyamayabilirim. ama yinede kıymak lazım. yoksa değer bilmez. hahah :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      orada haklısın ama sana bi erkek olarak bi tüyo vereyim bir erkek bir kızı gerçekten severse emin ol bunu iliklerine kadar hissedersin, ama anladığım kadarıyla sen gene acı çektirirsin adama 😃 çok acımasız olduğunu itiraf etmeliyim hahaha

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Evet acımazımdır :D Hayat bu acımasız olmak gerekiyor :D bunu sadece senden duymadım haha Birini sevmek değer vermek herkesin harcı değildir. bana göre sevmek basit değildir, olmamalıdır :)
      dediklerine katılıyorum evet. bir erkek severse çok hissettiriyor evet... bunu hissetmek güzel oluyor, bu bir gerçek :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O kadar haklısın ki gerçekten herkes gerçekten sevemez sevmek gerçekten herkesi harcı değil ama keşke Bnde senin gibi biraz acımasız olsam Bn daha çok yufka yürekliyim 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Yufka yürekli olursan yüreğini çok yakarlar. olma öyle... canın yanar. kimse kimseye acımaz... :D Ne kadar çok sevdiğini belli eder , ince düşünceli olursan o kadar canın yanar. Kendinden çok kimseyi sevme. Seçici ol. Seçilen değil...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Orası öyle ama bn çabuk inanıyorum napim yapım böyle 😃 ama neden öyle yaparlarki sevmiyorsan baştan tavrını koy yani kendine aşık edip sonrasında terk etmek nedir ya yarışma mı bu 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      İnanma işte :D Tamam şans ver ama kafan ölç biç tart. iyice düşün... neden öyle yaparlar keyifleri öyle istiyordur. ne istediğini bilmiyordur. daha önce canı yanmıştır, can yakmak istiyorsun. bağlanamıyordur. doyumsuzdur. sevemiyordur. sebep çok. :D ve zaten hiçbir şeyin garantisi yoktur ki. eğer birini seviyorsan hiç gitmryecekmiş gibi sevme. kaybetme korkun olmasın. her an gidebileceğini bil. bağlanma. yoksa canın çok yanar. alışma. en önemlisi bu. sev ama dozunda sev. o sana ne kadar adım atıyorsa o kadar at. herşeyin dozu zarar. bu da benim sana tavsiyem. bu erkek içinde kız içinde geçerli. birine çok ilgi gösterme , o olmazsa yapamam deme. yaparsın... kimse kendimizden değerli değildir bunu unutma. sev ama ölçülü sev. bırak giden gitsin. o zaten hiç seninle olmamıştır. hayat güzel keyif almasını bil. kafaya takma :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahaha sen tam benim kalemimsin ya 😃
      O konuda senin gibi düşünüyorum zaten kimse kimseden üsttün ve değerli değildir. ve dediğin gibi, beni sevmeyen birini asla sevmem, zaten etrafta o kadar şey yaşanıyor ki artık ne erkekler kadınlar neden kadınlar erkeklere güvenmiyor maalesef bilmiyorum bu işin sonu nereye çıkacak 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      aynen öyle tabiii kimse kimseden üstün değildir.:D gözünde büyütürsen öyle sanırsın.
      seni sevmeyeni sevme zaten aynen. güven önemli ya bu da zor tabii. her iki cins içinde. herşeyin sonu belirsiz. akışa bırakmak ve hayatı yaşamak gerekiyor. bir daha dünyaya gelmiyoruz sonuçta. :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yoo zaten ben kafaya koymuşum öyle güvenilecek birini bulduğum an basıcam nikahı 😃
      Ama işte nerde öyle güvenilecek biri ya da illaki vardır ama oda bana denk gelmez 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Tamam sen bulunca nikahı bas. :D vardır tabii ama beklediğinde olmaz. beklemediğin bir anda geliyor...:D sana bu konuda iyi şanslar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim iyi dileklerin için🙂
      ama içinden sanki nah bulursun dediğini duyar gibiyim 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Rica ederim. :) Bir alemsin ya hahah :D içimden öyle geçirdim ama dedim ki sonra umarım bulur ya dedim :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben sadece ne zaman öleceğimi bilmiyorum 😃 nerdeyse acıycan bana ya TM vazgeçtim istemiyorum 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      İnsanlar iki şeyi bilemez ve değiştiremezmiş zaten. birincisi ölüm diğeri ise eş. :D kimse bilemez.
      Acımıyorum ya. Ne derler bilirsin acıma acınacak hale gelirsin derler :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Senin meslek ne bu arada ilk defa biri sohbette beni biraz zorluyor 😃
      Bence eşi seçebilir ya o eskidendi zorla görücü usulü evlilik falan şimdi her şey insanın elinde bence

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      buraya yazmam herkes görüyor sonuçta. kimseyi ilgilendirmez:D bilmiyorum öyle deniyor. ama benim dini inancım olmadığı için öyle saçmalıklara inanmıyorum. yani seçme , seçilme konusunda diyorum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      TM işte sonuçta kendin seçebiliyorsun bende aynı şeyi söyledim zaten 😃 inancın nedir peki

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Aynen seçebiliyorsun. :D Ben agnostiğim. bir dini inancım yok. inanmıyorum , inkarda etmiyorum. bilinmezcilik yani. ben sadece bilime, kanıtlanabilir şeylere inanıyorum :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Alla halla bak şimdi daha çok merak ettim 😃 mesela sen Allah’ın varlığına bütün herşeyi yarattığına vs vs inanmıyor musun

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      İnanmıyorum. Ama inkarda etmiyorum. bu belirsiz çünkü. kesin bir kanıt yok. herneyse din konularını tartışmayı sevmiyorum :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki peki😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Böylelikle konuşacak konu kalmamış oldu 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      aynen haha:D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hep senin yüzünden konuyu kapattın konu bitti 🤭😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Konuyu kapatacak ne yaptım ki? hahaha konu bittiyse bitmiştir. :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çokta umrumda demedin içinden inşallah 😃 konu bulurmusun valla canm sıkılıyor 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Yaaa ama iç sesimi okuma hahah:D yok yok demedim. ama diyebilirdim tabiii. hahah ne konu bulayım ben sana. ben konu falan bulamam :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Oysaki sohbetin gayet iyi 😃 bence bulursun sen ya inanıyorum ben sana hahaha

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Teşekkür ederim :D bul denince bulunmuyor. canın sıkıldıysa film falan aç izle sıkıntın geçer hahah

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok ya bütün gün film izledim zaten 😃
      İtiraf etmeliyim ki sohbet çok daha iyi geldi 🙈hahahha

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Anladım iyi yapmışsın :D hangi filmi izledin bahset o halde. hangi filmdi, nasıldı?
      sohbet iyi geldiyse ne güzel hahah:D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Game of thrones vaktin varsa eğer izlemeni tavsiye ederim inanılmaz bi film her şey var filmde ya insan izlerken karakterden karektere giriyor resmen 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      O dizi değil mi? dizilerden çok sıkılırım, sevmem. onu çok duydum ama izlemem büyük ihtimalle. tavsiyen için yinede teşekkür ederim :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aaaa niye ya hayatımda izlediğim en güzel dizi, titanların savaşını izledin mi peki? Konu açayım bari napim 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Hayır izlemedim. dediğim gibi dizileri sevmem o yüzden. açmak istiyorsan açabilirsin konu :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kız bu dizi değil 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      titanların savaşı film biliyorum. onuda izlemedim :D ismini çok önceden duydum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Güzel filmdir gerçi sen gene izlemezsin boşuna tavsiye etmiyim 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Sıkılacağım türden bir filmdi. konusuna önceden bakmıştım ya. ama yinede tavsiye için teşekkür ederim :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😃 hayatımda bu kadar teşekkür almamıştım 😃
      Giderek merak uyandırıyorsun insanda ama dur bklm sonu nereye çıkacak hahahah

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Tamam o halde teşekkür etmedim farz et. haha bir şey çıkmaz bende herkes gibi insanım işte :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tabikide öyle hahaha burcun nedir senin bari burdan yola çıkalım hahahha😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      İkizlerim :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dur az bakip geliyorum 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Tamam haha :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Baktım 😃 şu ana kadar özelliklerini taşıyorsun hahahah

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Olabilir haha :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Uykun var mı 😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bn yemek yiyip gelsem devam etsek olur mu ahahhaha

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Biraz var ya :D senin?

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      tamam sen yemeğini ye gel :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok ya 😃 bütün gün uyudum 🙈
      Hahahha

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      İyi yapmışsın :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Uyumayacaksan çabuk gelirim 😃 10 dk sürmez

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Daha uyumayacağım. hızlı yeme boğulursun. aceleye gerek yok. :D yavaş yavaş normalce ye :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahaha tm 10 dkya gelirim 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Tamam :d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Geldim 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      hoş geldin :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hb 🙂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Annem diyor sen ne ara yedin ne yedin 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Annen haklı :D yemediysen git ye düzgünce. ben bir süre daha buradayım zaten :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok yok doydum çok şükür 😅
      O zaman bi konu aç bklm hahahah

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Doyduysan tamam :D Ne konusu açacam hala konu aç diyor. konu bitti dağılalım en iyisi hahah

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki nasıl istersen içindeki sesi bu sefer okumak istemiyorum 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      ne diyormuş ki içimdeki ses? hahah

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kırıcı şeyler hissediyorum 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Ne gibi? söylesene haha

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yapıştığımı falan düşündüğünü düşündüm hahaha 😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama gerçek şu sohbetin hoşuma gittiği için konu aç dedim 🙂

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Hayır ya hiç öyle düşünmedim. Önyargılar işte haha muhabbet ediyoruz sadece o kadar :D

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Anladımda konu açmakta iyi değilimdir :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısın o yüzden özür dilerim bu konuda 🙈

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Özür dileme. olur öyle yanlış anlamalar. bu normal :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim anlayışın için🙂
      Uykun geldi mi 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Rica ederim. :) Uykum var evet :D Senin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok ya benim hiç gelmiyor ya 😃 ama seni de tutmak istemiyorum aynı zamanda gitmeni de istemiyorum napcaz hahhaha

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Anladım pekala :D O halde yarın konuşuruz. haha İstediğin zaman yazarsın yarın. ama akşama kadar burada olmam büyük ihtimalle. yarın akşam yazabilirsin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bnde akşam yazarım anca bütün gün uyurum büyük ihtimalle 😃
      Anlayışın için gerçekten teşekkür ederim cansın hahhaha

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Tamam olur. iyi uykular :) Rica ederim :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      TM o zaman anlaştık iyi geceler Allah rahatlık versin 🙂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biraz geç geldim ama umarım uyumadın 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Uyumamıştım. Yazdığını yeni gördüm :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hg🙂uyuduğunu düşündüm ya 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Hb :) yok ya daha uyumadım. ben bu saatlerde pek uyumam. :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevindim 🙂 nasılsın iyi misin günün nasıl geçti neler yaptın

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Bugün yoğun bir gündü ya. Ama iyiyim. günüm iyi geçti. her şey güzeldi. Senden naber? senin nasıldı? :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Güzel iyi geçtiğine sevindim🙂 bnmde iyiydi kardeşime araba sürmeyi öğrettim biraz 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      İyi olmana sevindim.:) Ooo havalı. demek araba sürmeyi öğrettin. Bu güzel :D

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Bu arada yorumlar çok çoğaldı. Buradan devam etmeyelim istersen. Beni takip et. ya da buradanda devam edebilirsin farketmez. Yorum çok olunca iyi olmuyor diye dedim. :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 😊 evet ama hava olsun diye değil ya çocuk daha küçük şimdiden öğrensin en azından ehliyete yazılınca zorluk çekmesin istiyorum 😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nazik teklifine daha güzel teklifle karşılık vermek istiyorum😃 instagram olur mu senin için de sorun olmazsa tabi 🙂

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Rica ederim :) Dalgasına takılıyorum. Havalı olsun diye değildir tabii. Aynen öğrensin. öğrenmek iyi olur. Aynen zorluk çekmez :D
      Bende öğrenmedim. Bende bu sene ya da seneye öğreneceğim umarım.

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Neden instagram? haha :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah zor değil zaten sen başarırsın inanıyorum sana 🙂
      Mesela diğer kardeşime öğretmedik iki defa direksiyon da kaldı ya 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Teşekkür ederim umarım:) bende bana inanıyorum Haha
      Onada öğretin bence o da bilsin :D kalması kötü olmuş.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Rica ederim🙂 yok üçüncü hakkında geçti zaten 😃
      mesutbyrk34 takip edersen çok mutlu edersin beni 😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaparsın sen ya o araba sürenler senden daha mı iyi sanki senin neyin eksik ki 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Neden buradan değil ki? buradan korkun mu var haha onu anlamadım

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Aynen öyle yaparım tabii. Ben en iyi şekilde sürerim:d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bak bn her zaman dürüst davrandım bugüne kadar Korkum falan yok ama eskiden yaptığım bi paylaşım var onu görüp beni yanlış anlamanı istemiyorum sadece

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tabikide sürersin o kadar zor değil zaten İnan ki 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Şimdi meraklandım işte haha eskiden yaptığın paylaşım neydi? onu görmek istiyorum. Tabii göstermek istemiyorsan sen bilirsin. Neyi yanlış anlayacağım anlamadım ki. Daha neyi yanlış anlayacağımı bilmiyorum hahah :D
      Korkun yoksa cesaretli ol :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dediğim gibi ben her zaman dürüst davranırım o yüzden sana doğruyu söyleyeceğim🙂 geçenler iki gün üst üste eski sevgilimi rüyamda gördüm ve neden rüyamda gördüğümü sordum soruda

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Ee sorabilirsin bu normal :D bu beni ilgilendirmez ki niye yanlış anlayayım hahah :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne bilim ya öyle bi tedirgin hissetim 🙈😃 o yüzden rica etsem instadan takip eder misin 😃 beni kırmayacağını düşünüyorum 🙂

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Niye tedirgin hissedersin ki ben senin sevgilin değilim ya da flörtün değilim. Aklımdanda zaten flört etmek geçmedi hahah :D yani umursamam banane ki :D
      İnstadan herkesi takip etmiyorum ya haha
      Kırabilirim belki haha :d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle valla kırdın 😔 peki mesaj at o zaman takip etme 😃

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Belki yapabilirim haha :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 😊 bekliyorum o zaman 😃

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

5

Cevap

4

Cevap

  • Cioranın_Saçı
    Cioranın_Saçı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Pek sıcak bakmıyorum. Ama en iyi arkadaşımı sosyal medyadan tanıdım. Arkadaşlığımız 15 yılı devirdi. :)

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Daim olsun inşallah

      Yorumla
    • Cioranın_Saçı
      Cioranın_Saçı
      +1 yıl

      Sağ ol.

      Yorumla
  • aşkıınolayım
    aşkıınolayım Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Çekingen falan olmuyorlar adamına göre muamele yapıyorlar. Görünüşünü beğenirlerse evli olsalar bile yürürler. Millet pubgden evli kadın kaçırıyor. :)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      KankaÜstteki kızı gördün mü resmen bana herkese yürüyorsun dedi 😃

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    hayır sıcak bakmam. sıcak bakan kadınlar da aptaldır. düşünsenize size mesaj atan erkek size ulaşana kadar yüzlerce kadkna mesaj atmış. mide bulandırıcı bir yokluk sonucu sizi düşürmeyi başarmış.

    0
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama her insan bir değil ki o dediğin kişiler abaza olanlar diğerlerinin ne suçu var şimdi tanımadan nasıl böyle bi teşhis koyuyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      neyini tanıayacam? bana yazıyorsa ilk yazdığı kişi ben olamam sonuçta. neyini tanıyacam bu embesillerin. sanalda kadın kız düşürmek diye bir ifadeyi de yine erkek milleti türetmedi mi.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Az sakin ol kral 😃 bi konuda sohbettiniz belki sohbetini beğenip tanışmak istedi nedir bu ön yargı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      aşağıdakina bak mesela. onla bunla yüzyüze görüşüyormuşmuş. sanarsın pazardan karpuz seçiyor. bir dokunmadan denemeden almam modu. erkekler leş beyinli. ben giderek nefret ediyorum artık karşı cinsten.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ayıp oluyor ama üzerimize alınıyoruz 😃 herkesin kendi fikri senin fikrine saygı duyduğum gibi onun da fikrine saygı duyuyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ön yargıyı açıkladım. boş yapmayın. hepiniz akdına kıza takılmalık malzeme olarak bakıyorsunuz bı devirde.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şimdi şöyle genelleme yapıp bazı insanların günahına girdiğini belirtmek isterim ve sana yemin ederim herkes öyle senin düşündüğün kadar kötü değil sana kötü insanlar denk geldi diye herkesi aynı kefeye koyamazsın beş parmağın beşi bir değil unutma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bana kimse denk gelemez. mesaj atanı direkt engelliyorum bu bir. ikincisi bir soru sor pembelere, bak bakalım onlara mesaj atanlar hakkında ne düşünüyorlar. eğer pembe kılıklı erkek değilse çoğu zaten iyi şeyler düşünmez.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bak sana zaten hak veriyorum bu konuda ama tekrar söylüyorum her insan bir değil ki sen geçmişte nasıl bişiy yaşadın bilmiyorum ama o kadar öfkelisin ki erkeklerin hepsinden nefret ediyorsun resmen 😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      emin ol ne geçmişde ne bugün sanaldan kimseyle muhatap olmadım olmam. olanları görüyorum sadece. sarkan iğrenç mesajları görüyorum. engelleyip geçiyorum. iki cümle kuruyoruz hemen özele gelcileri mi istersin, tanışmaya çalışanını mı. evli barklı yaratıklar hep sanalda kız kadın peşinde. ya da atıyorum insan yerine koyup yorumlarda böyle sohbet etmeye çekinir oldum mavilerle. düzgün konuşanı bile sonradan tanışmaya çalışyor. bu işte erkek dediğin. ekstra bir şey yaşamama gerek yok.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O kadar Haklısın ki bu konuda,

      Yorumla
  • Centirwomen
    Centirwomen Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Bana yazan herkese yazdığı için asla sıcak bakmıyorum.

    0
    12 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama arada öyle olmayan da var onların ne suçu var peki

    • Centirwomen
      Centirwomen
      +1 yıl

      Birini tanımadan yazan kişinin yazdığı kişide nasıl bir cevher görüp yazdığını düşünmem gerekiyor sonuç olarak tanımıyor?

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bi konu üzerinden sohbet açıldı diyelim sohbetini beğendi diyelim ve tanışmak istedi

    • Centirwomen
      Centirwomen
      +1 yıl

      Tanımadığım kimseyle uzun sohbet etmem.

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki sosyal medyadan o kadar tanışıp arkadaş sevgili olanlar nasıl yaptı demekki oluyormuş 🙂

    • Centirwomen
      Centirwomen
      +1 yıl

      Ben instagramda sadece tanıdığım kişileri takip edip takip istediğini kabul ederim tanımadıklarımın mesajlarına cevap vermem, herkes bir değil tabiki

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anlatmak istediğim de bu herkes bir değil ama açıkçası kurunun yanında yaşta yanıyor maalesef ve bunu düzeltmek bizim elimizde aklı başında Olgun bir insan karşındakinin nasıl biri olduğunu hemen anlat zaten

    • Centirwomen
      Centirwomen
      +1 yıl

      Yaw kardeşim kılıf uyduruyorsun boş ver cidden ne yazsam kendini haklı bulacaksın yazacaksan yaz umrunda değil ama ben cevap vermem şu an bile görüşlerden yazan pembelileri ikna çabandan hangisi olsa kardır mantığı güttüğünü görüyorum.

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İkna çabamı yanlış anladığın çok belli farkındaysan şu an bi konu üzerinde tartışıyoruz sen kendince haklsın Bn de kendimce yanlış insanlar yüzünden doğru insanların kaybını savunuyorum burada ayrıca dediğin gibi biri olsaydım şu an sana ve diğerlerine yazmıştım 🙂

    • Centirwomen
      Centirwomen
      +1 yıl

      Bana yazamazsın dm kapalı.

    • Centirwomen
      Centirwomen
      +1 yıl

      Diğer ikiside gizli görüş

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kapalı olup olmaması umrumda değil sabahtan beri nezaket gösteriyorum ama sen hep üzerime gelip günahımı alıyorsun sana burada bişiy ıspatlamak zorunda değilim ama öyle düşündüğün gibi bir insan değilim Allah biliyor ve görüyor

  • Senaderlerbana
    Senaderlerbana Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 93%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    fazla degil

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gel ablacım gel buralar yangın yeri 😃

      Yorumla
  • Kauss
    Kauss Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Nadiren

    0
    0 Yorumla
  • justimagineit_
    justimagineit_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    Bakmıyorum

    0
    0 Yorumla
  • HinchAmarillo
    HinchAmarillo Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Düşünmüyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bakmıyorum

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama ya o kişi iyi biriyse ya ön yargılı davranıp kaybediyorsan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu da mümkün tabi ama bunu bilemeyeceğim için bana yazıyorsa herkese yazıyordur diye düşünüyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Böyle düşünürsen tamamen ön yargı yapmış olursun ve hala merak ediyorum sosyal medyadan tanışıp arkadaş sevgili olanlar nasıl oluyor peki

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sosyal medyalardan biriyle tanışmaya sıcak bakıyor musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sosyal medyadan biriyle tanışıp sohbet etmeye sıcak bakıyor musunuz? 17 cevap verildi
Sosyal medyadan sizinle tanışmak isteyen biriyle tanişırmısınız? 25 cevap verildi
Sosyal medyadan biriyle tanışır mısınız? 4 cevap verildi
Sosyal medyadan biriyle tanışır mısınız? 14 cevap verildi
Sosyal medyadan biriyle tanışır mısınız? 32 cevap verildi
Sosyal medya üzerinden birisiyle tanışır mısınız? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Çocuk yuvası, bakım evi ve hastanedeki hastaları ziyeret ediyor musunuz, halinize şükür içinde misiniz?
  • Dolgun kalçaları sadece erkekler mi seviyor?
  • İlk aşk mı, son aşk mı?
  • Öfken yükseldiğinde aslında neye ihtiyacınız olur?
  • Hatice Ö.'nün 'Kapalılar imha edilsin' sözü ifade özgürlüğü mü nefret söylemi mi?
  • Kadınlar her zaman haklı mıdır?
  • Kendinde en çok sevdiğin şey nedir?
  • Dünya basını Türkiye’nin elenişini böyle gördü, peki ya sizce? 🇹🇷⚽
  • Sevdiğin insan için değişir misin?
  • Saçlarınızın neye ihtiyacı var?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨