Özellikle kadınlar doğal olarak çok çekingen oluyor bu konuda sebebi nedir ki?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılArkadaşça konuşabiliriz sosyal medya dan fotoğrafına bakarak aşık olamayız kimseye ben sevgili işlerine sıcak bakmıyorum yoksa arkadaşça konuşup tanışıp dışarıda buluşabiliriz yüz yüze görüşmeden kimse kimseyle sevgili olamaz olurlarsa büyük hayal kırıklıkları yaşarlar kadınlar çekinme nedeni abaza dolu sosyal medya sapık dolu bundan dolayı.
11 Yorumla
Soran+1 yılHa böyle anlayış olması lazım bencede ön yargıdan kurtulmalıyız
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvet çok sıcak bakmıyorum ama olmadı değil, iyi insanlara da denk gelebiliyoruz
06 Yorumla
Soran+1 yılYani arada iyi insanlar yok oluyor bence ve bu büyük haksızlık başkalarının yaptığı hataların bedelini o kişiler ödüyor
Cevap sahibi+1 yılYok yav açıkcası o iyi insanları tanımasam daha doğrusu insanı hiç sıcak bakamazdım ama şu an olabilir diyorum
Soran+1 yılTabikide ben zaten önüne gelenle konuşalım demiyorum ki ama bazen bazı şeyler insanın elinde o yüzden seçimlerimizde dikkat etmeliyiz sadece hepsi bu 🙂
Cevap sahibi+1 yılOlabilir işte dikkarli ilerlersem sıkıntı yok hatta sıkıntı çıktığında kolay çıkarırsın hayatından 😂
Soran+1 yılYani sonuçta her insan bir değil Abaza hariç 😃
Cevap sahibi+1 yılHaklısın
+1 yılBakmıyorum.
0129 Yorumla
Soran+1 yılNeden ama sosyal medyada tanışıp sevgili arkadaş olan da var
- +1 yıl
Benimde arkadaşlarım var. buradan bir sürü dostluklarım oldu. uzun süreli iyi dostlarım oldu. ama gerçek hayatta tanışmaya gelirsek hayır. sevgilide olmak istemem, arkadaşta.
Soran+1 yılTamamen ön yargı ama seni de anlıyorum kendindence çok haklısın ama ön yargıdan kurtulmamız gerekmez mi
- +1 yıl
Önyargı değil aslında. bir tercih diyelim :D Dürüst olmak gerekirse hayatımda sadece 1 kere sosyal medyadan tanıştığım biriyle buluştum. bunu yapmamın sebebi merak... ve denemediğim bir şey olmadığı için. benim üniversitemdendi ve tesadüf yaşadığımız şehirlerde aynıymış. beni eklediğinde öylesine kabul etmiştim. önyargı diyorsun ya şimdi onun için açıklıyorum hahah
yakışıklı bir çocuk değildi, öyle dikkat çekici bir özelliğide yoktu. ama zeki, çalışkan bir çocuktu. kısa boylu, cılız bir şeydi. gülmeyi severdi, eğlenceliydi bu iyiydi. benim instadan resimleri sürekli beğeniyordu. hikayeme cevap verdiği bir gün tanıştık hatta. ben onu terslemiştim. sonra bir baktım bir anda gülmeye başlıyoruz , arkadaş olduk. ve sonra denemeye karar verdik hahah :D ama hemen buluşmadık tabii. ona süre verdim 1 ay. o 1 ay içinde birbirimizi tanıdık ve buluştuk :D büyük gün geldi... buluştuk ve her şey sosyal medyadaki gibi olmuyor ya. Buluşmadan önce onu tam 1.5 saat bekletmiştim. hahha görünüş olarak aynıydı. görünüş için buluşmadım zaten. insan olarak iyiydi. anlaşıyorduk yani. ama buluşmada tırnaklarını falan görünce bayağı soğudum. belki ameliyattan çıktığı için öyleydi, bilmiyorum. O bir hemşire. ama yinede bence tırnaklarına dikkat etmesi gerekirdi. içi kirli ve uzundu. ve benim germofobim var. bu hoşuma gitmedi... yinede onunla 2 saat sohbet ettik. çok saçmaladı. konuyu saçma yerlere getirdi. bende bir daha buluşmadım. o da anladı zaten tavrımdan istemediğimi. hahah
Yani saçma buluyorum önyargı değilde. bir yabancıyla buluşuyorsun sonuçta.:D o zaman öyle buluşmamın sebebi sırf meraktan. haha nasıl bir his olduğunu merak etmişti. merakım geçti
Soran+1 yılTam olarak demek istediğim buydu işte diyelim ki çocuk biraz yakışıklı ve sohbeti iyi temiz biri olsaydı ikinci buluşma falanda olacaktı dimi
- +1 yıl
Hayır emin ol olmazdı. ben erkekte yakışıklılıktan etkilenmiyorum... tam tersine kızların etkilenmediği beğenmediği erkekleri beğenebiliyorum. bir erkekten etkilendiğim yön kesinlikle zekası. çirkin olsa bile beni zekasıyla etkileyebilir. bu oldukça seksi haha Kol kası değil beyin kası önemli :D
o zekiydi bak. ama bazı konuşmaları mantıksızdı. ilk buluşmadan konuşulmayacak şeyler soruyor ve konuşuyordu. ve fikir ayrılıklarımız vardı. sevdiğimiz şeyler bile ortak değildi. ben niye onunla tekrar buluşayım ki? ikimiz içinde zaman kaybı.
ve temizlik konusu hassas bir konu. buna dikkat ederim. tipine değil.
sohbeti çok kötü değildi elbet ama saçmalamıştı , sıkıldım.
kısaca bence saçma bu tarz şeyler. gerçek hayatta birini tanımak daha iyi bence. herkesin görüşü farklıdır tabii. benim görüşüm bu yönde :D - +1 yıl
eğer o saçmalamasaydı ve her şey yolunda gitseydi yine ikinci buluşma olmazdı. çünkü ben merak ettiğim için bunu denedim :D
Soran+1 yılHaklısın kriterlerine saygı duyuyorum ama eğer öyle düşünürsen aynı kişi gerçek hayatta da olabilir bu sefer hiç konuşmazsın 😃
Soran+1 yılNeyse en azından merakını gidermişsin 😃
- +1 yıl
Bilmiyorum hayat bu. Hayatta olanlara şaşırmıyorum artık haha hayat süprizlerle dolu :D birini istediğimide sanmıyorum. ne gerçek, ne sanal , ne de ruh olarak haha ilişmiyorum kimseye modundayım :D
- +1 yıl
aynen merakım gitti haha
Soran+1 yılYaşasın yalnızlık o zaman😃 ama şu an böyle düşünüyorsun bir gün birini görüp aşık olduğun zaman gel tekrar konuşalım 😃
- +1 yıl
Ben zaten aşık oldum... bu duyguyu sadece bir kez yaşadım...:D Şimdi ise hiçbir şey istemiyorum, hissizim...
Soran+1 yılÖyle olmuyor işte şu an aynı şeyleri başkasına hissetmediğin için böyle emin konuşuyon 😃 başkasından etkilendiğin zaman değişiyor işler
- +1 yıl
Ondan sonra başkasına hissetmedim. o benim 2.5 senemi güzelleştirdi. aşkı bana öğretti, hissettirdi... sonra zaten yollarımız ayrılması gerekiyordu ve ayrıldım... Başkasından etkilenmedim bir daha :D Evet şu an hiçbir şey hissetmiyorum kimseye. haha
Soran+1 yılBu tekrar olmayacağı anlamına gelmiyor maalesef hayat sürprizlerle dolu 😃 ayrıca büyük lokma ye büyük laf etme demişler demedi deme hahaha
- +1 yıl
Bilemem. ben dengesizim ama şıpsevdi değilim. benim birini sevmem zor oluyor. Ama dediğin gibi hayat süprizlerle dolu. her an her şey olabiliyor. :D Büyük konuşmadım sadece şu an için hissiz olduğumu söyledim. sonrasını ne ben ne de başkası bilir... hahaha
Soran+1 yılEn azından samimisin öz eleştiri yapabiliyorsun 😃 seni etkilemek kolay değil demek sana aşık olacak kişiye Allah yardım etsin çok acı çekecek belli 😃
- +1 yıl
Aynen öyle hahah Sevdiğine inanırsam, seversem ve çok mücadele ederse belki ona kıyamayabilirim. ama yinede kıymak lazım. yoksa değer bilmez. hahah :D
Soran+1 yılorada haklısın ama sana bi erkek olarak bi tüyo vereyim bir erkek bir kızı gerçekten severse emin ol bunu iliklerine kadar hissedersin, ama anladığım kadarıyla sen gene acı çektirirsin adama 😃 çok acımasız olduğunu itiraf etmeliyim hahaha
- +1 yıl
Evet acımazımdır :D Hayat bu acımasız olmak gerekiyor :D bunu sadece senden duymadım haha Birini sevmek değer vermek herkesin harcı değildir. bana göre sevmek basit değildir, olmamalıdır :)
dediklerine katılıyorum evet. bir erkek severse çok hissettiriyor evet... bunu hissetmek güzel oluyor, bu bir gerçek :)
Soran+1 yılO kadar haklısın ki gerçekten herkes gerçekten sevemez sevmek gerçekten herkesi harcı değil ama keşke Bnde senin gibi biraz acımasız olsam Bn daha çok yufka yürekliyim 😃
- +1 yıl
Yufka yürekli olursan yüreğini çok yakarlar. olma öyle... canın yanar. kimse kimseye acımaz... :D Ne kadar çok sevdiğini belli eder , ince düşünceli olursan o kadar canın yanar. Kendinden çok kimseyi sevme. Seçici ol. Seçilen değil...
Soran+1 yılOrası öyle ama bn çabuk inanıyorum napim yapım böyle 😃 ama neden öyle yaparlarki sevmiyorsan baştan tavrını koy yani kendine aşık edip sonrasında terk etmek nedir ya yarışma mı bu 😃
- +1 yıl
İnanma işte :D Tamam şans ver ama kafan ölç biç tart. iyice düşün... neden öyle yaparlar keyifleri öyle istiyordur. ne istediğini bilmiyordur. daha önce canı yanmıştır, can yakmak istiyorsun. bağlanamıyordur. doyumsuzdur. sevemiyordur. sebep çok. :D ve zaten hiçbir şeyin garantisi yoktur ki. eğer birini seviyorsan hiç gitmryecekmiş gibi sevme. kaybetme korkun olmasın. her an gidebileceğini bil. bağlanma. yoksa canın çok yanar. alışma. en önemlisi bu. sev ama dozunda sev. o sana ne kadar adım atıyorsa o kadar at. herşeyin dozu zarar. bu da benim sana tavsiyem. bu erkek içinde kız içinde geçerli. birine çok ilgi gösterme , o olmazsa yapamam deme. yaparsın... kimse kendimizden değerli değildir bunu unutma. sev ama ölçülü sev. bırak giden gitsin. o zaten hiç seninle olmamıştır. hayat güzel keyif almasını bil. kafaya takma :)
Soran+1 yılHahaha sen tam benim kalemimsin ya 😃
O konuda senin gibi düşünüyorum zaten kimse kimseden üsttün ve değerli değildir. ve dediğin gibi, beni sevmeyen birini asla sevmem, zaten etrafta o kadar şey yaşanıyor ki artık ne erkekler kadınlar neden kadınlar erkeklere güvenmiyor maalesef bilmiyorum bu işin sonu nereye çıkacak 😃- +1 yıl
aynen öyle tabiii kimse kimseden üstün değildir.:D gözünde büyütürsen öyle sanırsın.
seni sevmeyeni sevme zaten aynen. güven önemli ya bu da zor tabii. her iki cins içinde. herşeyin sonu belirsiz. akışa bırakmak ve hayatı yaşamak gerekiyor. bir daha dünyaya gelmiyoruz sonuçta. :D
Soran+1 yılYoo zaten ben kafaya koymuşum öyle güvenilecek birini bulduğum an basıcam nikahı 😃
Ama işte nerde öyle güvenilecek biri ya da illaki vardır ama oda bana denk gelmez 😃- +1 yıl
Tamam sen bulunca nikahı bas. :D vardır tabii ama beklediğinde olmaz. beklemediğin bir anda geliyor...:D sana bu konuda iyi şanslar.
Soran+1 yılTeşekkür ederim iyi dileklerin için🙂
ama içinden sanki nah bulursun dediğini duyar gibiyim 😃- +1 yıl
Rica ederim. :) Bir alemsin ya hahah :D içimden öyle geçirdim ama dedim ki sonra umarım bulur ya dedim :D
Soran+1 yılBen sadece ne zaman öleceğimi bilmiyorum 😃 nerdeyse acıycan bana ya TM vazgeçtim istemiyorum 😃
- +1 yıl
İnsanlar iki şeyi bilemez ve değiştiremezmiş zaten. birincisi ölüm diğeri ise eş. :D kimse bilemez.
Acımıyorum ya. Ne derler bilirsin acıma acınacak hale gelirsin derler :D
Soran+1 yılSenin meslek ne bu arada ilk defa biri sohbette beni biraz zorluyor 😃
Bence eşi seçebilir ya o eskidendi zorla görücü usulü evlilik falan şimdi her şey insanın elinde bence
- +1 yıl
buraya yazmam herkes görüyor sonuçta. kimseyi ilgilendirmez:D bilmiyorum öyle deniyor. ama benim dini inancım olmadığı için öyle saçmalıklara inanmıyorum. yani seçme , seçilme konusunda diyorum.
Soran+1 yılTM işte sonuçta kendin seçebiliyorsun bende aynı şeyi söyledim zaten 😃 inancın nedir peki
- +1 yıl
Aynen seçebiliyorsun. :D Ben agnostiğim. bir dini inancım yok. inanmıyorum , inkarda etmiyorum. bilinmezcilik yani. ben sadece bilime, kanıtlanabilir şeylere inanıyorum :D
Soran+1 yılAlla halla bak şimdi daha çok merak ettim 😃 mesela sen Allah’ın varlığına bütün herşeyi yarattığına vs vs inanmıyor musun
- +1 yıl
İnanmıyorum. Ama inkarda etmiyorum. bu belirsiz çünkü. kesin bir kanıt yok. herneyse din konularını tartışmayı sevmiyorum :D
Soran+1 yılPeki peki😃
Soran+1 yılBöylelikle konuşacak konu kalmamış oldu 😃
- +1 yıl
aynen haha:D
Soran+1 yılHep senin yüzünden konuyu kapattın konu bitti 🤭😃
- +1 yıl
Konuyu kapatacak ne yaptım ki? hahaha konu bittiyse bitmiştir. :D
Soran+1 yılÇokta umrumda demedin içinden inşallah 😃 konu bulurmusun valla canm sıkılıyor 😃
- +1 yıl
Yaaa ama iç sesimi okuma hahah:D yok yok demedim. ama diyebilirdim tabiii. hahah ne konu bulayım ben sana. ben konu falan bulamam :D
Soran+1 yılOysaki sohbetin gayet iyi 😃 bence bulursun sen ya inanıyorum ben sana hahaha
- +1 yıl
Teşekkür ederim :D bul denince bulunmuyor. canın sıkıldıysa film falan aç izle sıkıntın geçer hahah
Soran+1 yılYok ya bütün gün film izledim zaten 😃
İtiraf etmeliyim ki sohbet çok daha iyi geldi 🙈hahahha- +1 yıl
Anladım iyi yapmışsın :D hangi filmi izledin bahset o halde. hangi filmdi, nasıldı?
sohbet iyi geldiyse ne güzel hahah:D
Soran+1 yılGame of thrones vaktin varsa eğer izlemeni tavsiye ederim inanılmaz bi film her şey var filmde ya insan izlerken karakterden karektere giriyor resmen 😃
- +1 yıl
O dizi değil mi? dizilerden çok sıkılırım, sevmem. onu çok duydum ama izlemem büyük ihtimalle. tavsiyen için yinede teşekkür ederim :D
Soran+1 yılAaaa niye ya hayatımda izlediğim en güzel dizi, titanların savaşını izledin mi peki? Konu açayım bari napim 😃
- +1 yıl
Hayır izlemedim. dediğim gibi dizileri sevmem o yüzden. açmak istiyorsan açabilirsin konu :D
Soran+1 yılKız bu dizi değil 😃
- +1 yıl
titanların savaşı film biliyorum. onuda izlemedim :D ismini çok önceden duydum.
Soran+1 yılGüzel filmdir gerçi sen gene izlemezsin boşuna tavsiye etmiyim 😃
- +1 yıl
Sıkılacağım türden bir filmdi. konusuna önceden bakmıştım ya. ama yinede tavsiye için teşekkür ederim :D
Soran+1 yıl😃 hayatımda bu kadar teşekkür almamıştım 😃
Giderek merak uyandırıyorsun insanda ama dur bklm sonu nereye çıkacak hahahah- +1 yıl
Tamam o halde teşekkür etmedim farz et. haha bir şey çıkmaz bende herkes gibi insanım işte :D
Soran+1 yılTabikide öyle hahaha burcun nedir senin bari burdan yola çıkalım hahahha😃
- +1 yıl
İkizlerim :D
Soran+1 yılDur az bakip geliyorum 😃
- +1 yıl
Tamam haha :D
Soran+1 yılBaktım 😃 şu ana kadar özelliklerini taşıyorsun hahahah
- +1 yıl
Olabilir haha :D
Soran+1 yılUykun var mı 😃
Soran+1 yılBn yemek yiyip gelsem devam etsek olur mu ahahhaha
- +1 yıl
Biraz var ya :D senin?
- +1 yıl
tamam sen yemeğini ye gel :D
Soran+1 yılYok ya 😃 bütün gün uyudum 🙈
Hahahha- +1 yıl
İyi yapmışsın :D
Soran+1 yılUyumayacaksan çabuk gelirim 😃 10 dk sürmez
- +1 yıl
Daha uyumayacağım. hızlı yeme boğulursun. aceleye gerek yok. :D yavaş yavaş normalce ye :D
Soran+1 yılHahaha tm 10 dkya gelirim 😃
- +1 yıl
Tamam :d
Soran+1 yılGeldim 😃
- +1 yıl
hoş geldin :D
Soran+1 yılHb 🙂
Soran+1 yılAnnem diyor sen ne ara yedin ne yedin 😃
- +1 yıl
Annen haklı :D yemediysen git ye düzgünce. ben bir süre daha buradayım zaten :D
Soran+1 yılYok yok doydum çok şükür 😅
O zaman bi konu aç bklm hahahah- +1 yıl
Doyduysan tamam :D Ne konusu açacam hala konu aç diyor. konu bitti dağılalım en iyisi hahah
Soran+1 yılPeki nasıl istersen içindeki sesi bu sefer okumak istemiyorum 😃
- +1 yıl
ne diyormuş ki içimdeki ses? hahah
Soran+1 yılKırıcı şeyler hissediyorum 😃
- +1 yıl
Ne gibi? söylesene haha
Soran+1 yılYapıştığımı falan düşündüğünü düşündüm hahaha 😃
Soran+1 yılAma gerçek şu sohbetin hoşuma gittiği için konu aç dedim 🙂
- +1 yıl
Hayır ya hiç öyle düşünmedim. Önyargılar işte haha muhabbet ediyoruz sadece o kadar :D
- +1 yıl
Anladımda konu açmakta iyi değilimdir :D
Soran+1 yılHaklısın o yüzden özür dilerim bu konuda 🙈
- +1 yıl
Özür dileme. olur öyle yanlış anlamalar. bu normal :D
Soran+1 yılTeşekkür ederim anlayışın için🙂
Uykun geldi mi 😃- +1 yıl
Rica ederim. :) Uykum var evet :D Senin?
Soran+1 yılYok ya benim hiç gelmiyor ya 😃 ama seni de tutmak istemiyorum aynı zamanda gitmeni de istemiyorum napcaz hahhaha
- +1 yıl
Anladım pekala :D O halde yarın konuşuruz. haha İstediğin zaman yazarsın yarın. ama akşama kadar burada olmam büyük ihtimalle. yarın akşam yazabilirsin.
Soran+1 yılBnde akşam yazarım anca bütün gün uyurum büyük ihtimalle 😃
Anlayışın için gerçekten teşekkür ederim cansın hahhaha- +1 yıl
Tamam olur. iyi uykular :) Rica ederim :D
Soran+1 yılTM o zaman anlaştık iyi geceler Allah rahatlık versin 🙂
Soran+1 yılBiraz geç geldim ama umarım uyumadın 😃
- +1 yıl
Uyumamıştım. Yazdığını yeni gördüm :D
Soran+1 yılHg🙂uyuduğunu düşündüm ya 😃
- +1 yıl
Hb :) yok ya daha uyumadım. ben bu saatlerde pek uyumam. :D
Soran+1 yılSevindim 🙂 nasılsın iyi misin günün nasıl geçti neler yaptın
- +1 yıl
Bugün yoğun bir gündü ya. Ama iyiyim. günüm iyi geçti. her şey güzeldi. Senden naber? senin nasıldı? :)
Soran+1 yılGüzel iyi geçtiğine sevindim🙂 bnmde iyiydi kardeşime araba sürmeyi öğrettim biraz 😃
- +1 yıl
İyi olmana sevindim.:) Ooo havalı. demek araba sürmeyi öğrettin. Bu güzel :D
- +1 yıl
Bu arada yorumlar çok çoğaldı. Buradan devam etmeyelim istersen. Beni takip et. ya da buradanda devam edebilirsin farketmez. Yorum çok olunca iyi olmuyor diye dedim. :D
Soran+1 yılTeşekkür ederim 😊 evet ama hava olsun diye değil ya çocuk daha küçük şimdiden öğrensin en azından ehliyete yazılınca zorluk çekmesin istiyorum 😃
Soran+1 yılNazik teklifine daha güzel teklifle karşılık vermek istiyorum😃 instagram olur mu senin için de sorun olmazsa tabi 🙂
- +1 yıl
Rica ederim :) Dalgasına takılıyorum. Havalı olsun diye değildir tabii. Aynen öğrensin. öğrenmek iyi olur. Aynen zorluk çekmez :D
Bende öğrenmedim. Bende bu sene ya da seneye öğreneceğim umarım. - +1 yıl
Neden instagram? haha :D
Soran+1 yılİnşallah zor değil zaten sen başarırsın inanıyorum sana 🙂
Mesela diğer kardeşime öğretmedik iki defa direksiyon da kaldı ya 😃- +1 yıl
Teşekkür ederim umarım:) bende bana inanıyorum Haha
Onada öğretin bence o da bilsin :D kalması kötü olmuş.
Soran+1 yılRica ederim🙂 yok üçüncü hakkında geçti zaten 😃
mesutbyrk34 takip edersen çok mutlu edersin beni 😃
Soran+1 yılYaparsın sen ya o araba sürenler senden daha mı iyi sanki senin neyin eksik ki 😃
- +1 yıl
Neden buradan değil ki? buradan korkun mu var haha onu anlamadım
- +1 yıl
Aynen öyle yaparım tabii. Ben en iyi şekilde sürerim:d
Soran+1 yılBak bn her zaman dürüst davrandım bugüne kadar Korkum falan yok ama eskiden yaptığım bi paylaşım var onu görüp beni yanlış anlamanı istemiyorum sadece
Soran+1 yılTabikide sürersin o kadar zor değil zaten İnan ki 😃
- +1 yıl
Şimdi meraklandım işte haha eskiden yaptığın paylaşım neydi? onu görmek istiyorum. Tabii göstermek istemiyorsan sen bilirsin. Neyi yanlış anlayacağım anlamadım ki. Daha neyi yanlış anlayacağımı bilmiyorum hahah :D
Korkun yoksa cesaretli ol :D
Soran+1 yılDediğim gibi ben her zaman dürüst davranırım o yüzden sana doğruyu söyleyeceğim🙂 geçenler iki gün üst üste eski sevgilimi rüyamda gördüm ve neden rüyamda gördüğümü sordum soruda
- +1 yıl
Ee sorabilirsin bu normal :D bu beni ilgilendirmez ki niye yanlış anlayayım hahah :D
Soran+1 yılNe bilim ya öyle bi tedirgin hissetim 🙈😃 o yüzden rica etsem instadan takip eder misin 😃 beni kırmayacağını düşünüyorum 🙂
- +1 yıl
Niye tedirgin hissedersin ki ben senin sevgilin değilim ya da flörtün değilim. Aklımdanda zaten flört etmek geçmedi hahah :D yani umursamam banane ki :D
İnstadan herkesi takip etmiyorum ya haha
Kırabilirim belki haha :d
Soran+1 yılÖyle valla kırdın 😔 peki mesaj at o zaman takip etme 😃
- +1 yıl
Belki yapabilirim haha :D
Soran+1 yılTeşekkür ederim 😊 bekliyorum o zaman 😃
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
5
Cevap
4Cevap
+1 yılPek sıcak bakmıyorum. Ama en iyi arkadaşımı sosyal medyadan tanıdım. Arkadaşlığımız 15 yılı devirdi. :)
12 Yorumla
Soran+1 yılDaim olsun inşallah
- +1 yıl
Sağ ol.
+1 yılÇekingen falan olmuyorlar adamına göre muamele yapıyorlar. Görünüşünü beğenirlerse evli olsalar bile yürürler. Millet pubgden evli kadın kaçırıyor. :)
01 Yorumla
Soran+1 yılKankaÜstteki kızı gördün mü resmen bana herkese yürüyorsun dedi 😃
Gizli Üye(30-35)+1 yılhayır sıcak bakmam. sıcak bakan kadınlar da aptaldır. düşünsenize size mesaj atan erkek size ulaşana kadar yüzlerce kadkna mesaj atmış. mide bulandırıcı bir yokluk sonucu sizi düşürmeyi başarmış.
011 Yorumla
Soran+1 yılAma her insan bir değil ki o dediğin kişiler abaza olanlar diğerlerinin ne suçu var şimdi tanımadan nasıl böyle bi teşhis koyuyorsun
Cevap sahibi+1 yılneyini tanıayacam? bana yazıyorsa ilk yazdığı kişi ben olamam sonuçta. neyini tanıyacam bu embesillerin. sanalda kadın kız düşürmek diye bir ifadeyi de yine erkek milleti türetmedi mi.
Soran+1 yılAz sakin ol kral 😃 bi konuda sohbettiniz belki sohbetini beğenip tanışmak istedi nedir bu ön yargı
Cevap sahibi+1 yılaşağıdakina bak mesela. onla bunla yüzyüze görüşüyormuşmuş. sanarsın pazardan karpuz seçiyor. bir dokunmadan denemeden almam modu. erkekler leş beyinli. ben giderek nefret ediyorum artık karşı cinsten.
Soran+1 yılAyıp oluyor ama üzerimize alınıyoruz 😃 herkesin kendi fikri senin fikrine saygı duyduğum gibi onun da fikrine saygı duyuyorum
Cevap sahibi+1 yılön yargıyı açıkladım. boş yapmayın. hepiniz akdına kıza takılmalık malzeme olarak bakıyorsunuz bı devirde.
Soran+1 yılŞimdi şöyle genelleme yapıp bazı insanların günahına girdiğini belirtmek isterim ve sana yemin ederim herkes öyle senin düşündüğün kadar kötü değil sana kötü insanlar denk geldi diye herkesi aynı kefeye koyamazsın beş parmağın beşi bir değil unutma
Cevap sahibi+1 yılbana kimse denk gelemez. mesaj atanı direkt engelliyorum bu bir. ikincisi bir soru sor pembelere, bak bakalım onlara mesaj atanlar hakkında ne düşünüyorlar. eğer pembe kılıklı erkek değilse çoğu zaten iyi şeyler düşünmez.
Soran+1 yılBak sana zaten hak veriyorum bu konuda ama tekrar söylüyorum her insan bir değil ki sen geçmişte nasıl bişiy yaşadın bilmiyorum ama o kadar öfkelisin ki erkeklerin hepsinden nefret ediyorsun resmen 😃
Cevap sahibi+1 yılemin ol ne geçmişde ne bugün sanaldan kimseyle muhatap olmadım olmam. olanları görüyorum sadece. sarkan iğrenç mesajları görüyorum. engelleyip geçiyorum. iki cümle kuruyoruz hemen özele gelcileri mi istersin, tanışmaya çalışanını mı. evli barklı yaratıklar hep sanalda kız kadın peşinde. ya da atıyorum insan yerine koyup yorumlarda böyle sohbet etmeye çekinir oldum mavilerle. düzgün konuşanı bile sonradan tanışmaya çalışyor. bu işte erkek dediğin. ekstra bir şey yaşamama gerek yok.
Soran+1 yılO kadar Haklısın ki bu konuda,
+1 yılBana yazan herkese yazdığı için asla sıcak bakmıyorum.
012 Yorumla
Soran+1 yılAma arada öyle olmayan da var onların ne suçu var peki
- +1 yıl
Birini tanımadan yazan kişinin yazdığı kişide nasıl bir cevher görüp yazdığını düşünmem gerekiyor sonuç olarak tanımıyor?
Soran+1 yılBi konu üzerinden sohbet açıldı diyelim sohbetini beğendi diyelim ve tanışmak istedi
- +1 yıl
Tanımadığım kimseyle uzun sohbet etmem.
Soran+1 yılPeki sosyal medyadan o kadar tanışıp arkadaş sevgili olanlar nasıl yaptı demekki oluyormuş 🙂
- +1 yıl
Ben instagramda sadece tanıdığım kişileri takip edip takip istediğini kabul ederim tanımadıklarımın mesajlarına cevap vermem, herkes bir değil tabiki
Soran+1 yılAnlatmak istediğim de bu herkes bir değil ama açıkçası kurunun yanında yaşta yanıyor maalesef ve bunu düzeltmek bizim elimizde aklı başında Olgun bir insan karşındakinin nasıl biri olduğunu hemen anlat zaten
- +1 yıl
Yaw kardeşim kılıf uyduruyorsun boş ver cidden ne yazsam kendini haklı bulacaksın yazacaksan yaz umrunda değil ama ben cevap vermem şu an bile görüşlerden yazan pembelileri ikna çabandan hangisi olsa kardır mantığı güttüğünü görüyorum.
Soran+1 yılİkna çabamı yanlış anladığın çok belli farkındaysan şu an bi konu üzerinde tartışıyoruz sen kendince haklsın Bn de kendimce yanlış insanlar yüzünden doğru insanların kaybını savunuyorum burada ayrıca dediğin gibi biri olsaydım şu an sana ve diğerlerine yazmıştım 🙂
- +1 yıl
Bana yazamazsın dm kapalı.
- +1 yıl
Diğer ikiside gizli görüş
Soran+1 yılKapalı olup olmaması umrumda değil sabahtan beri nezaket gösteriyorum ama sen hep üzerime gelip günahımı alıyorsun sana burada bişiy ıspatlamak zorunda değilim ama öyle düşündüğün gibi bir insan değilim Allah biliyor ve görüyor
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılfazla degil
01 Yorumla
Soran+1 yılGel ablacım gel buralar yangın yeri 😃
Nadiren
00 Yorumla
+1 yılBakmıyorum
00 Yorumla
+1 yılDüşünmüyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBakmıyorum
03 Yorumla
Soran+1 yılAma ya o kişi iyi biriyse ya ön yargılı davranıp kaybediyorsan
Cevap sahibi+1 yılBu da mümkün tabi ama bunu bilemeyeceğim için bana yazıyorsa herkese yazıyordur diye düşünüyorum
Soran+1 yılBöyle düşünürsen tamamen ön yargı yapmış olursun ve hala merak ediyorum sosyal medyadan tanışıp arkadaş sevgili olanlar nasıl oluyor peki
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer