Sosyal medya üzerinden birisiyle tanışır mısınız?

Zamanla tanımak gerekiyor bir çok kız doğru olmayan insanlardan dolayı çekinerek bakıyor hatta kötülüyor bu yüzden bizim gibi doğru insanlarda bu kişiler yüzünden nasibini alıyor bu durum beni çok sıkıyor artık kimseyle tanışamıyoruz , kimseyle sohbeti ilerletemiyoruz neymiş sosyal medya.
Mesela birisine tanışabilir miyiz diyorum? Sosyal medyada kimseyle konuşmak istemiyorum tanışmak istemiyorum.
Sanki normal hayatınızda çok düzgün insanlarla karşılaştınız, birde sosyal medyayı kötülüyorsunuz bir hataya düşmek istemiyorsan iyice tanı araştır hemen lâp diye atlama...
Tanıştığınız insanlarla sanki nerde nasıl, tanışıyorsunuz böyle saçma bişey görmedim.
Sosyal medya üzerinden birisiyle tanışır mısınız?
Cevapla