Zamanla tanımak gerekiyor bir çok kız doğru olmayan insanlardan dolayı çekinerek bakıyor hatta kötülüyor bu yüzden bizim gibi doğru insanlarda bu kişiler yüzünden nasibini alıyor bu durum beni çok sıkıyor artık kimseyle tanışamıyoruz , kimseyle sohbeti ilerletemiyoruz neymiş sosyal medya.
Mesela birisine tanışabilir miyiz diyorum? Sosyal medyada kimseyle konuşmak istemiyorum tanışmak istemiyorum.
Sanki normal hayatınızda çok düzgün insanlarla karşılaştınız, birde sosyal medyayı kötülüyorsunuz bir hataya düşmek istemiyorsan iyice tanı araştır hemen lâp diye atlama...
Tanıştığınız insanlarla sanki nerde nasıl, tanışıyorsunuz böyle saçma bişey görmedim.
Mesela birisine tanışabilir miyiz diyorum? Sosyal medyada kimseyle konuşmak istemiyorum tanışmak istemiyorum.
Sanki normal hayatınızda çok düzgün insanlarla karşılaştınız, birde sosyal medyayı kötülüyorsunuz bir hataya düşmek istemiyorsan iyice tanı araştır hemen lâp diye atlama...
Tanıştığınız insanlarla sanki nerde nasıl, tanışıyorsunuz böyle saçma bişey görmedim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer