25 yaşındayım. Manita yapmak istiyorum ama duruşum çok soğuk ve ciddi. Kendimi de değiştiremiyorum. Ne yapmalıyım?

Öz bakımıma dikkat ediyorum, arkadaş ortamım da var ama insanlar başta tanımadan beni egolu, tripli ve soğuk buluyor. belki de bundan gelmiyorlar. Fakat zaman geçiyor 😂😂

25 yaşındayım. Manita yapmak istiyorum ama duruşum çok soğuk ve ciddi. Kendimi de değiştiremiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla