Aramızda yaş farkı çok olmasına rağmen ona açılmalı mıyım?

Aramızda 18 yaş var ama ona deli gibi aşığım tam 10 senedir onu bekliyorum. Nihayet onunla sürekli oturup konuşmaya başladık ama kendisi benim eski hocam ve aramızda büyük bir yaş farkı var :( kendisi eskiden hocam olduğu için de çekiniyorum :( ne yapsam bilmiyorum. yardım edin

Aramızda yaş farkı çok olmasına rağmen ona açılmalı mıyım?
Cevapla