Erkek arkadaşımla evlilik kararı aldık, çeyiz istiyor, ne yapmalıyım?

Anne ve babası ile birlikte kalıcam her şey var evde. Maddi durumları iyi. Benim çok kötüydü ve zar zor üniyi bitiriyorum bu yıl. Daha işe başlamadan evlenelim diyor. Çeyizi ailen halleder diyor. Ben istemem ama yengelerim laf eder arkandan konuşurlar diyor. Ben 2 üniversite bitirdim maddi durumumuz kötüydü hep babam hastaydı vefat etti. Okulda yeni bitiyor ailemden hiç bisey isteyemem çünkü yok. İkimizde veteriner hekimiyiz klinik açalım birlikte çalışırız diyor. Bende çeyiz im zaten 2 tane 5 yıllık fakülte bitirdim dedim. Yengeler hiç okumamış ama laf edecekler miş çeyiz yok diye. Sizce ne yapmalıyım. Evlenmeyip kendi işimimi kursam. Yaşım 29

Erkek arkadaşımla evlilik kararı aldık, çeyiz istiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla