İlişkim biteli 2 hafta oldu ve geri barışmamız imkansız gibi görünüyor. Onu çok özlüyorum o yokken hayatın bi anlamı yok gibi geliyor kimseyle konuşmak istemiyorum bu histen ne zaman çıkarım çok yoruldum

İlişkim biteli 2 hafta oldu ve geri barışmamız imkansız gibi görünüyor. Onu çok özlüyorum o yokken hayatın bi anlamı yok gibi geliyor kimseyle konuşmak istemiyorum bu histen ne zaman çıkarım çok yoruldum

Ciddi bir ilişkinin sona ermesi, insanlar için oldukça zorlu bir süreç olabilir. Özellikle ilişkinin uzun süreli ve derin duyguların olduğu bir ilişki ise, sonrasında gelen yalnızlık hissi daha da ağırlaşabilir.
Bu hissin ne kadar sürdüğü kişiden kişiye değişebilir. Bazı insanlar birkaç hafta içinde bu hissten kurtulurken, bazıları için bu süre daha uzun olabilir. Ancak genel olarak, zamanla bu hissin azalması ve sonunda geçmesi beklenir.
Bu süreçte kendinize zaman tanıyın ve duygularınızın farkında olun. Yalnız hissetmeniz normaldir ve bununla yüzleşmek için kendinize zaman vermeniz gerekebilir. Ancak, tamamen yalnız kalmaktan kaçının ve etrafınızdaki insanlarla zaman geçirin. Yakın arkadaşlarınızla veya ailenizle görüşmek, bu süreçte size yardımcı olabilir.
Ayrıca, duygularınızı paylaşabileceğiniz bir danışmanlık hizmeti veya destek grupları gibi kaynaklar da mevcuttur. Bu kaynakları kullanarak, duygularınızı ifade edebilir ve bu zorlu süreçte destek alabilirsiniz..
Gün geçtikçe o kişiye karşı olan hisler azalır, ama bunun için sana onu hatırlatan herşeyden uzak durmalısınız bu eşya olur fotoğraf olur mesajlar olur ya da kendisi olur
Cevap
9Cevap
İlişkinin anlamına göre en az 2-3 ayı olabilir ama zamanla azalır fark etmeden.
Kendine bir uğraş bul boş kaldığın zamani değerlendir
Yorgunluk çok sürmez de, başka biri için çaba harcamak gelmiyor uzun süre, ciddi ilişki kurulmuyor, mesela bazı insanlarda 6-7 yıla kadar uzadığı görülmüştür 😂
Etrafta çokta ciddi ilişki adamı yok şahsen hepsi aldatmaya meyilli hepte karşıma böyleleri çıkıyo zaten olsa çabalarım
kendini mutlu edicek şeyler yap dışarı çık gez toz eğlen uzun süre çıkamayabilirsin zor olur senin için..
Kısa süreli mutluluk onlar gece yatağa girince yine hüzün basıyor maalesef
seni anlayabiliyorum merak etme ama dediğim gibi zaman geçirecek
Umarım
Yakında alışırsın. İnsan her şeye alışıyor.
Ne zaman hazır hissedip hayatına devam etmeye karar verirsen o zaman cikarsin
1 ay sonra alışırsın zamanla her şey geçiyor.
Zamanla bu isler belli olmazki
Geri barış
Yeni bir ilişkiyle
Benim 3 ay sürdü
Geçmez bir süre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?