Ciddi ilişkiden sonra gelen yalnızlık hissi ne zaman geçer?

İlişkim biteli 2 hafta oldu ve geri barışmamız imkansız gibi görünüyor. Onu çok özlüyorum o yokken hayatın bi anlamı yok gibi geliyor kimseyle konuşmak istemiyorum bu histen ne zaman çıkarım çok yoruldum

Ciddi ilişkiden sonra gelen yalnızlık hissi ne zaman geçer?
Ciddi ilişkiden sonra gelen yalnızlık hissi ne zaman geçer?
Cevapla