Kocamin beni ailesine Ve benim aileme sikayet etmesi Sizce ne kadar dogru? ben karisiyim?

Belki fazla olmus olabilirim Fakat bir evliligi erkek gidip karisinin ailesini kendi ailesini Neden karistirir karisini sikayet eder? Cok kirginim… Siz ne dusunuyorsunuz? Kavga het Evde olur boyle yapmasi ne kadar dogru?
Kocamin beni ailesine Ve benim aileme sikayet etmesi Sizce ne kadar dogru? ben karisiyim?
Cevapla