Sosyal medyadan biriyle tanıştım kendini göstermiyor ne yapmalıyım?

Yaklaşık 4 aydır tanışıyoruz 2 aydır sevgiliyiz. İlk tanıştığımda fake fotoğraf kullanıyordu ve kısa zamanda bunu çocuğun yakın arkadaşından öğrendim. Sorun etmedim çünkü çocuk üzülmüştü. 2 aydır sevgiliyiz ama asla ne yüzünü ne elini kendine ait hiç bir şeyi göstermiyor göstermesini istediğimde kavga edip benden uzaklaşıyor bende o yüzden bu konuyu artık açmıyorum. Sadece sesiyle idare ediyorum zaten çok güzel bir ses tonu olduğu için başlarda konuşmuştum sonra bağlandım. şu an gerçekten ayrılamayacak duruma geldim çünkü ona fazlasıyla bağlandım her dk konuşuyoruz. O da beni çok sevdiğini bana aşık olduğunu söylüyor sürekli. Ama hiç buluşalım yaşadığın şehre geleyim veya sen gel demiyor. Ne yapacağım neden kendini göstermiyor sizce çok çirkin bile olsa sorun etmem artık bağladım görünüşe bakmam seviyorum seni dedim yine de göstermiyor. Neden sizce ve ben ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Biraz önce aradım haftaya yanına gelicem buluşalım dedim saatlerce yalvardım bahane üretiyor görüşemeyix diyor
Sosyal medyadan biriyle tanıştım kendini göstermiyor ne yapmalıyım?
Cevapla