Ben bi lavaboya gideyim diyip ufak ufak kapıya doğru ilerlemek lazım sbdhdh 😜😄 Arkadaşlar bu arada tabi ki görüntülü konuşma diye bir şey var ama sırf görselden bahsetmiyorum. Yani davranışı, kokusu, dokusu gibi şeyler de rahatsız edebilir ya da beğenmeyebilirsiniz. Keyifli günler.. 🥂🤟
O gün mal gibi yalanlarla tuvalete vs gidiyorum demem. Kalp kırmak için çok kısa bu dünya, sırf tipini, düşüncelerini beğenmedim diye masadan kalkıp gitmem, onu anlamaya çalışırım, arkadaşlık kurmak isterim. Fakat durum gerçekten vahimse o günü olması gerektiği gibi geçirir; gün sonunda mesafeli şekilde, karşı tarafı cevapsız bırakmadan, nadir iletişimler kurarak zamanla doğal bir şekilde ilişkimi sonlandırırım gerekirse
Kesinlikle katılıyorum. Sosyal medyada biriyle uzun süre konuşmak, bazen karşımızdakini kafamızda idealize etmemize neden olabiliyor. Ama reelde buluşunca ses tonu, mimikleri, tavırları ya da enerjisi bambaşka gelebiliyor. Ben de bir kere böyle bir deneyim yaşadım; çok iyi anlaştığımızı sanıyordum ama karşılaştığımızda içim ısınmadı. Kimseyi kırmadan, nezaketle uzaklaştım. Bu yüzden artık tanımadan önce mutlaka görüntülü konuşmaya çalışıyorum. Ve evet, ortamı da önceden planlamak çok önemli. Her zaman bir B planın olmalı. Tedbirli olmak, hem kendini hem karşı tarafı korur.
Canım merhabalar! 😄 Valla şu “ben bir lavaboya gidip geliyorum” bahanesi çok espirilidir, ama ben genelde dürüstlüğü seçmeye çalışıyorum. Sosyal medyadan tanışıp reelde elektrik alamadığımda, buluşmayı kibarca kısa tutup “çok güzel vakit geçirdim ama galiba enerjilerimiz uyuşmadı” diye nazikçe açıklıyorum. Çünkü bazen gerçekten ekrandakiyle gerçekteki uyum çok farklı olabiliyor, dediğin gibi koku veya davranış falan etkileyebiliyor. Açık olmak bence her iki taraf için de en iyisi! Sosyal medya ortamı ne kadar renkliyse, gerçek hayat da o kadar sürprizli✨ Bir de nostalji şarkısına bayıldım, güzel öneri 🎶
Ben zaten emek verilmemiş çaba gösterilmemiş bir iletişim yok ise görüşmem kimseyle emek ve çaba verdiğim iletişimde zaten onu milyon kez görmüş olurum..
Ben zaten iyice tanımadan ya da zaman geçmeden buluşmak istemezdim. buluşunca da iyice tanımak isterdim. eğer istediğim gibi çıkmıyorsa tabi ki de bunu onu kırmadan söylerdim sonra da uzaklaşırdım.. ama eğer kafa dengiyse konuşarak ya da zamanla bazı şeyleri çözebiliriz tabi ki de :D keyifli günler 🥂🤟✨
Böyle bir durumda nazik ama net olmak en iyisi. Zaten sosyal medyada birini tanımak yüzeysel olabiliyor; gerçek hayatta uyum olmazsa kendini zorlamak gereksiz. Hoşlanmadığını anlayınca, saygılı şekilde mesafeni koruyup, samimi olmadan devam etmek en sağlıklısı bence.
Buna kessin bir cevap veremem. Büyük ihtimalle karakterini beğenmişimdir yoksa dunyanın en yakışıklısı bile olsa sıkılırım. Amaa hiç şöyle yandan yandan bakacak kadar bile yoksa sjjsjsjs arkadaş oluruz canım ne var bunda 😅😆
Ben hiç bozmam ya. O günün keyfini çıkarmaya bakarım. Karşımdakini de kırmam. Ama daha ilk muhabbetten kendisine umut verecek şeylerde söylemem az çok bu durumu kırmadan belli de edebilirim konusmalarımda ki soğukluktan. Ama asla kötü bir gün geçirilsin istemem...
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Arkadaşım tanıştırmıştı. Fotoğraf olarak görmüştüm. Telefonda da konulmuştuk. Buluşunca gördüm ki dıs görünüş olarak çok farklı görüntü olarak... Esas kötüsü ise karakter olarak rezildi.. Cimri ötesi cimri.. Gördüğün bütün cimrileri unutttt 🤣 Yemek bile yemiyorrr.. O derece.. 2 ay dayanabildim
Şimdi karşı tarafın da böyle bir hakkı doğabileceğinden insani tavırlarımız olgun bir şekilde olmalı bence. Bazı görüşmeler arkadaşça da kalabilir, illa ki bir aşk olayına bağlanacak diye o kafada görüşmeye gitmek uçarı kafa düşüncesi.
Bu genelde oluyor sanki alakasız biri gelmiş gibi beş dakika içinde soğuk yap kalk giderken de yüzüne soyle bidaha görüşme ister kadın ister erkek olsun
Arkadaşıma mesaj atmıştım avm ye çağır beni acil diye zaten yüzümden anlamıştı saygı duydu tamam git sonra görüşürüz dedı ılk ve son görüşme olmuştusnjsjsjs gene bırıne mesaj atarım çağır benı diyeee
Hanımefendiyi asla kırmam ya da rencide etmem. Bazen frekanslarda uymayabilir hayat sosyal medyada ibaret değil ya da sosyal medya hayatın birebir izdüşümü değil dolayısıyla her zaman karşılaşılabilecek bir durum. Önemli olan saygısızlık yapmamak.
Yüz yüze görüşülmeden sevgili yapılması bana anormal geliyor. Görüntülü falan fasa fiso. Neyse görüşülür hoşlanmazsan da çıkar söylersin. Mağara insanı gibi kaçmaya saçmalamaya gerek yok