Kiminle takipleşmiş, kiminle iletişim kurmuş bunları izler misin?
Yoksa senin için çokta fifi mi? 😏
Yoksa senin için çokta fifi mi? 😏


hayır ben ayrıldığım sevgilimin takip listesine bakmazdım zaten ayrılmışım ayni neden bir daha takip edeyim ki. ben ayrıldıktan sonra hiç bir şekilde eski sevgilimi takip etmem ayda eski sevgilim ile ilgili olan hiç bir konu beni ilgilendirmezdi yani kiminle çıkarsa çıksın ya da kiminle evlenirse evlensin ya da ne yaparsa yapsın. ben sadece kendime bakardım eski sevgilime bakmazdım hiç bir şekilde. ve umursamazdım onu. görmezden gelirdim
Ayrılık sonra eski sevgilimin neler yaptığı, kimleri takip ettiği umrumda olmaz bitmiş gitmiş bir ilişkinin arkasına dönüp bakmak vakit ayırmak zaman kaybı..
Cevap
68Cevap
Ayrıldığım insanın ne yaptığıyla zerre ilgilenmem, benden sonra lağım çukuruna düşsün çokta fifi
Düşsün 😂😂😂
Düşmüştür zaten djd :D sen git benim gibi pırlantayı bırak, benden aşağısı kesmez zaten de neyse
Senden üstününü bulamaz o yüzden aşağısı ile idare eder bence 😂

Muaaaah 🫠
tabi efendim
Hisler devam ediyorsa Deli gibi izlerim
Ayrılmış olmam demek benim hislerim jet hızı ile kesildi demek değildir. Hisler bittikten sonra bunu yapmayı ister istemez bırakıyor zaten insan
Geçmişimde kalmasını tercih ettiysem benden sonrası umurumda olmaz..
Ayrılmışız bitmiş gitmiş kim bilir hangi kadının şeyini elliyor, yollarımız ayrılmış banane yahu dönüp bakmam geriye her daim next.
Ayrılmış olduğum kişiden kendimi soyutlamaya bakarım gadası
Ayrılırsam kesinlikle takipte olucam kendisini @Yinelenen
Bir de kimin sorusuna sjjskskakan
@yinelenen adın çıkacak bu adamın yüzünden sitede 😂
@lotus-patra Hahaha 😂 Benim çıkmaz çıkamaz da onu bilmem 🤣
Yok benim çıkmaz 3 karşı cins flörtüm oldu o yüzden sıkıntı etmiyorum 😀 @Yinelenen
Çoktan evlilik teklifi etmiştim sana o zaman 😃
Ama istiyorsan krallar gibi yaşarsın iş, araba ve ataşehirde evim var güzel yerde daha ne 😃
Eski sevgilime böyle vaatte bulunmadım yani @Yinelenen
Lan sjsksjakskskskskaks
@lotus-patra teyzem bu adam falan ayıp oluyor 🤨
@ButcherBlaviken karışmayayım, karışmayayım diyorum ama sen bana laf atmadan duramıyorsun.
Döndü dolaştı konu bana geldi 😒
Şaka yapıyorum ablam ya 😀 kırılma :) @lotus-patra
Beğeniler artıyor yalnız has sıkskskskks @Yinelenen
Biliyorum şaka olduğunu 😀
Ayrılmışım bitmiş her şey neden böyle bir şey de bulunayım ki
Benim için kendisi hala güzel ve değerli bir insan. Ancak bitti mi biter bende ve görmemek için kendisini WhatsApp tan son gorulmemi kapattım çünkü arada hala ona bakıyordum, o da bana bakıyordu belki diye.
Ayrıldığım kişiyle alakalı hiçbir durum beni o andan itibaren alakadar etmez
İlk basta evet ama baskalarıyla cok icli dıslıysa asla yapmam
Ayrıldığım tek bir erkek vardı o da zaten bir kaç ay sonra sevgili yaptı, heryerede ilan etti, profil resmi, biyografi falan😂 gözetlemem gerek bir şey olmadı yani😂
Ben çok meraklıyım ya ister istemez bakarım
Profilini açarsa neden olmasın :dd
İlk 1-2 ay uzaktan stalk ederim hemen 40 ım çıkmadan birini buldu mu ayrilmadan birini hazırda mı tuttu diye 😂 Bu gıcık duruma düşmemek için Instagram kullanmayan biri buldum sevgiliyim kafam rahat
Takipte olmadığım için pek önemi yok
Açıkçası ayrıldığım sevgililerimle hep kötü bir şekilde ayrıldığım için bırakın takip listesini adlarını bile görmek istemiyorum
Ayrıldı isen kapsama alanı dışında olur ne yaptığı ne ettiği kimle kimlerle birlikte olduğu umurumda olmaz.
Hayır, ayrıldıktan sonra eski sevgili ya da sevgilerle iletişimi kesip bağları tamamen kopramak en iyisi. Eskiler eskide kalmalı.
Benden giden, bende bitmiştir. Hayatı beni ilgilendirmez. Defter bir kere kapandı mı sonsuza dek kapanır.
Umrumda değil şuanda ksde hesabı var
İsterse görsün bu yorumu
Görür belki
Kalplet kırıldıktan sonra umrumda olmaz ne yaptığı
Maalesef evet. Neden bunu yapıyorum hiç bir fikrim yok. Aslında yapmak istemiyorum ama kendimede engel olamıyorum.🥺
hayır tabii ki de naparsa yapsın dedikten iki saniye sonra halasının kizinin kocasinin babannesinin kizlik soyadini ogrenmisimdir
Daha önemli işlerim var ki kendini unutulmaz sanmasını istemem o kadar düşürmeden rabbim canımı alsın
Engelli her yerden sen takip listesi diyorsun be abla. Şeytan görsün takip listesini, ilgilenmiyorum kendisiyle ve takipçileriyle. Sjjsjdh
Ayrılmadan önce de bakmazdım, ayrıldıktan sonra da bakmam.
Kaldı ki sosyal medya (instagram, vıttırı zıttırı) kullanmıyorum :)
Sevgilim hiç olmadı taş gibi çocuğum ama olmadı çünkü utangaç yapım var çok heyecanlanıyorum hiç bir kızla konuşamadım yaş 29
Hiç umrumda olmaz, istediğini takip etsin, istediğiyle konuşsun. Bittikten sonra hayatımda zerre etkisi yoktur.
eskiden yapmadığım şey değil ergenliğin böyle şeylerle geçti sjjjsj simdiler de gidene dur diyemem stalk falanda edemem 😂🎀
Zaten muhtemelen engellemiştir beni, o yüzden istesem de bakamam.
Genelde tüm ayrıldıklarım engelliyor beni ://
giden gitmiştir, gittiği gün bitmiştir. hiçç uğraşmam
çok ta fifi'den bile fazla mesela @çoktaumurumda :D
Umurumda bile olmaz bitmiş gitmiş beni ilgilendirmez
Bittiyse tam bitmiştir ardıma bakmam. Bakacaksam ayrılmam. Terk ediyorsa zaten önemsizdir.
Yani öyle bir durum olsa kesin bakardım. Meraklıyımdır biraz...
Büyük konuşmayalım, gereksiz şeyler ama işte öyle..
Gözümden çıkardıysam üşenirim ki bakmaya 😅
İlk zamanlar belki ama sonra bakmam. Genelde olan bir şey bende ilk bir iki gün bakıyorum sonra hiç profiline bile girmiyorum
Bir kedim bile yok anlıyor musun 😀
Anlıyorum.🙄
Ayrıldıysam canı cehenneme.
Hayır yapmıyorum
Bir süre ister istemez bakıyorum
Hayır bana büyük yanlış yaptı öyle böyle değil
Bakmıyorum diyen kolpacıdır arkadaşlar herkes bakarr
Engel listesinde olduğundan gozetlemem
Benim gözlerim aramasın artık
Nasıl ayrıldığıma bağlı bazısı ölse fatiha okunmaz
Asla işim olmaz geçmiş geçmişte kalır
Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir
Bi sevgilim olmadiği için ayrildiğim eski sevgili derdim de yok. Mük bir şey
Bakmam. Ama flört aşamasındayken, sevgiliyken fotolarını kimin begendigine kadar bakarım 😅
Eger halen seviyorsam gözetlerim kıskancliktan yaparım bunu🤣
Ayrilmama rağmen sevmedigime ragmen yinede bakıyorum bilmiyorum niye
Çok çapkın olduğum için sevgili kullanmıyorum
Yapan yapıyor gözlesen ne fayda sokağa çıkıp flört eder numarasını alır
seviyorsam ve onu takıyorsam evet
Hayır
Ayrıldıysak benim için bitmiştir
Hiç umrumda olmaz. dd
Kendisini görmek bile istemem listesi de neymiş
Evett tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?