Dinime bağlı bir insanım ama basım açık bu yüzden arkadaşlarım geniş insanlar. Herneyse bazen diyorum ki bu yaşlara bir daha gelecek miyim ben aptal mıyım vs.
Sizin düşünceniz ne merak ediyorum
Dinime bağlı bir insanım ama basım açık bu yüzden arkadaşlarım geniş insanlar. Herneyse bazen diyorum ki bu yaşlara bir daha gelecek miyim ben aptal mıyım vs.
Sizin düşünceniz ne merak ediyorum
Bende 34 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı hiçbir kızla alakam olmadı geçmişim yok hep eve kapalı asosyal yalnız kendi halimde içime kapanarak yaşıyorum hayatın içinde değilim hayatı hep kaçırdım gençliğimi hiç yaşayamadım her şey içimde kaldı
Kaç yaşındasın bilmiyorum ama Sonuçta herkes istediği hayatı yaşar Sen Bu hayatı yaşıyorsun ve bundan mutlusun Bence doğruyu da yapıyorsun Umarım karşına seni mutlu edecek güzel şeyler
Cevap
10Cevap
Neyi doğruluğuna inanıyorsan öyle yaşa derim. Benim düşünceme göre yaptığım şeyde öncelikle bir başkasına sonra kendime zarar vermiyorsam çok yanlış bişi yapmıyodurum. Sanırım ben yaşama taraftarıyım
Daha kendi doğrularından emin değilsin bize soruyorsun
Dogrularimdan eminim ama bazı şeyleri kaçırıyorum sanki
Ya konu tamamen seninle alakalı başkasına imrenipre istemediğin şeyler yapma ama ben şahsen hayatı dibine kadar yaşama taraftarıyım
boş ver çevreyi ya Allah biliyor verir hayırlısını bi gün evlenir gideriz inşallah hayırlısıyla
Hayatı kaçırıyormuşum gibi hissediyorsun ama bunun öbür tarafıda var böylesi daha iyi evlenirsin çoluj çocuk yaşar gidersin hayırlı biri çıkarsa çok mutlu olursun zaten
Hayat sizin tercih sizin bir gün geniş yaşarsınız bir gün dar kimse size karışamaz.
Bu çok derin bir konu ve böyle iki kelimelik yorumlarla anlaşılacak bir şey değil
İstediğin hayatı yasiyorum ibadetlerimide yerine getiriyorum ;)
Hahaha sen olayı çok farkli anlamışsın ya da doğru bir ibadet de bulunduğunu saniyorsun
Ne alaka
Bahsettiğim şey sevgili yapmak gecelere akmak alkol kullanmak bunları yapıp da ibadet etmek ne alaka aslında benim bu türlü Allah'im huzuruna gitmeye yüzüm kalmaz
O zaman aklından niye geçiriyorsun istiyorsun demekki
abartmadan yaşa
Ortası yok bunun
Benim çevrem de öyle pek kafaya takmıyorum
Takmıyorsun napiyorsun peki
Genelde yalnız takılırım beni anlayan birisi yok çünkü
Zirve tek kişiliktir
👑
Yalnızlık Allaha mahsustur
Kaç yaşındasın
21
Benim gibi erkek kalmış da ya bulayım hepsi en az bir kez pisliğe girmis
Olmayabilir
Hayatın tadını cikar
Benimle evlenirmsn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?