Bu yaşıma kadar ne sevgilim oldu ne de büyük bir günahım ama hazırlarım çevremdekiler hayati dibine kadar yaşıyor?

Dinime bağlı bir insanım ama basım açık bu yüzden arkadaşlarım geniş insanlar. Herneyse bazen diyorum ki bu yaşlara bir daha gelecek miyim ben aptal mıyım vs.

Sizin düşünceniz ne merak ediyorum

Bu yaşıma kadar ne sevgilim oldu ne de büyük bir günahım ama hazırlarım çevremdekiler hayati dibine kadar yaşıyor?
Cevapla