Neden ilişkilerde karşı tarafın ailesine bağlılığı sorgulanıyor?

Neden ilişkilerde karşı tarafın ailesine bağlılığı sorgulanıyor?

Yani annesine düşkün babasına düşkün kız/erkek bundan olmaz tarzı çok yorumlar duyuyorum da arkadaşlar özellikle ben tek çocuğum onun için diyorum annemiz bizi 9 ay karnında taşıdı. İlk adımımızı onlarla attık onlarla büyüdük her türlü ihtiyacımızı onlar karşıladı sevmeyi sevilmeyi onlardan öğrendik. Ben tabiki ailemi yıllar sonra karşıma çıkan birinden daha çok severim zira ailem beni karşılıksız sevdi.

Neden ilişkilerde karşı tarafın ailesine bağlılığı sorgulanıyor?
Cevapla