1 aylık evliyim. Kocam bana hayatıma kimse girmedi dedi ama eşyalarının arasından bir fotoğraf çıktı. Boşanmalı mıyım?

Eşyalarının arasında başka bir kadına ait fotoğraflar vardı. Gidip sordum benden özür dileyip o kadının eski nişanlısı olduğu ve çok istemelerine rağmen aileleri son anda olay çıkarıp evlenmelerine mani olunca kız intahar etmiş ve kavuşamamışlar. Bana neden dürüst olmadın deyince seni kaybetmekten korktum dedi.
Kendimi çok kötü hissediyorum. Yara bandı olarak mı kullanıldım şimdi.
Daha 1 aylık evli olup bu sebebten boşanmalı mıyım?
1 aylık evliyim. Kocam bana hayatıma kimse girmedi dedi ama eşyalarının arasından bir fotoğraf çıktı. Boşanmalı mıyım?
1 aylık evliyim. Kocam bana hayatıma kimse girmedi dedi ama eşyalarının arasından bir fotoğraf çıktı. Boşanmalı mıyım?
Cevapla