Patron bana taktı. Maaş 17 bin oldu. Her türlü fırsat koydu önüme ve karşılığında da devamlı yapmamı istediği bir şey var. Napim?

Laftan anlamıyor. İşten çıkamıyorum. Ya benim olacaksın ya benim. Ülkede kadınlara, kızlara değer verilmediğini hatırlayarak yorum yapın lütfen. Biz sürtüğüz ya hani.

Patron bana taktı. Maaş 17 bin oldu. Her türlü fırsat koydu önüme ve karşılığında da devamlı yapmamı istediği bir şey var. Napim?
Cevapla