Derler ya insanın kendi güzel olacağına bahtı güzel olsun. Beni beğeneni ben beğenmedim, benim beğendiğim ise beni beğenmedi kaldım İsmail Yk şarkısı gibi..
Bir de hep ciddi ilişki pesindeydim, günübirlik değil. Naptim ben cami duvarına mi isedim, hacca giden otobüsü mu devirdim bilmiyorum olmuyor , şu an bile sifir kismet. 3 yıl 700 kişilik bir şirkette çalıştım orada bile tanismak isteyen olmadı.. Bu arada cidden çirkin değilim, boyum uzun yuzum güzel hatta bir ara mankenlik teklifi alıyordum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Sosyalleşmek açısından ne gibi çabalar gösteriyorsun? Bir şeyler olması açısından sürekli deniyor musun?
Sürekli denemek nedir ya..
Karşıma düzgün biri çıksa denicem de olmuyor.
Sürekli denemekten kastım: Mesela sosyalleşebileceğin aktiviteler yapman, kursa yazılman, gezilere turlara katılman vb.
Gittim gittim orada da anca abazalar sardi
Umarım istediğin şekilde bir ilişki en yakında kapını çalar :) Umudunu yitirme.
Çok garip seni araştırıp hakkında tez yazıp üniversiteye sunmak gerek
Kesinlikle
Boyu uzun olan kadınlar her zaman seksidir ya nasıl yürümediler sana hâlâ aklım almıyor
Güzelsin diye uzak durmuslardir belki. Bu kız bize bakmaz diye
Bir Adriana Lima değilim ortalama nin bir tık üstü
Ortalamanın üstü olduğun için zaten yaklaşmiyor olabilirler. Bu kızin vardır sevgilisi bize de bakmaz diye dusunuyorlardir
Ya ben buna katılmıyorum
Hoşlanan adam her şeyini arastirir
Erkek mantığı böyle katilmayabilirsin
Tanışalım
Işte bu Gelecekte ki been gel adaşım birlikte aglayak
İnnnngaaaaa
Aman aman ben gibi olma.
Ama gozlerim ipislak😭😭
öyle deme sıfır sevgiliyle 32 yaşına gelen de var
Çok fazla güzel sın ya da ya da fazla istekleri n var
Senle yaşıt bi abim var. Çok severim. Onunda senin gibi hiç sevgilisi olmamış. Gel tanıştırayım seni onunla. Bi iyiliğim dokunsun ona.
ben senden fazlayım benımde olmadı :D hıc teklıf edende olmadımı senın :D
Sanaldan oldu
Sanaldan iliski mi olur
olur bence ve ben yasadım Şu an konusmakten keyıf aldıgın bırı var mı sıtede
Burayla isim yok
ıkı kanka dost olalımmı senle uzunca konusalım
Çok mu önemli Allah aşkına. Evdemi kaldın
Sence?
iletisimin nasil?
25 yaşından sonra iyileşti.
Öncesinde yabaniydim
bu durumu nasil astin peki?
İş hayatı
Ben de 29 unda ilk secgilime evlendim
İşte bu cok sağlıksız
Evet çok pişmanım
Sevgilin olunca bunca yılın acısını çıkarırsın
Hele üstüne Bursalıysan vah ki ne vah..
Ne bursalisi yav
Iyi o zaman adına sevindim.
Aen de bir skrun yoktur ama iletişim konusunda bazı sorunların olabilir mi? Veya farkında olmadığın bir agresiflik gibi mesela
25 yaşına kadar yabani idim
İş ortamı biraz beni açtı.
Anladım o zaman 28 yıl deme 3 yıldan beri şansızım de. Kendine moral ver bu şekilde.
Her kadın gibi sende güzel bir yuva anlaşacağın bir adam hayatında olsun istiyorsun ama hayat bu, önümüze sunulan buysa..
Belki hayırlısı böyledir bilemeyiz
Bilemeyiz. Ama ikimizinde emin olduğumjz şey zaman çok çabuk geçiyor sıkınti olan o
Sevgili yapmak basari mi laa...
İşte o bile yok yani
Bende de yok merak etme...
Şans seninle olsun gelecekte ne diyelim 🙏
Tek değilsin
Boydan kaybettin
Ala ala neden böylesin? Nerelisin?
Laflara bak
Bu imkansızzz