Sıfır sevgiliyle 28 yaşına gelmek nasıl bir başarısızlıktır?

Derler ya insanın kendi güzel olacağına bahtı güzel olsun. Beni beğeneni ben beğenmedim, benim beğendiğim ise beni beğenmedi kaldım İsmail Yk şarkısı gibi..

Bir de hep ciddi ilişki pesindeydim, günübirlik değil. Naptim ben cami duvarına mi isedim, hacca giden otobüsü mu devirdim bilmiyorum olmuyor , şu an bile sifir kismet. 3 yıl 700 kişilik bir şirkette çalıştım orada bile tanismak isteyen olmadı.. Bu arada cidden çirkin değilim, boyum uzun yuzum güzel hatta bir ara mankenlik teklifi alıyordum.

Sıfır sevgiliyle 28 yaşına gelmek nasıl bir başarısızlıktır?
Cevapla