Beni aldatan satan ve artık sevmediğim eski sevgilime doğum günü hediyesi yollamayı düşünüyorum doğru mu yapıyorum?

Bı kızla 4 sene birlikte oldum. Gençliğimi ona harcadım çok sevdik birbirimizi. Çok mutluyduk sonra ilişkinin terazisi bozuldu. Benim sevgim arttıkça onunki azalmaya başladı. Sonunda da beni aldattı başka birilerine aşık oldu gitti 2 sene geçti üstünden. Yaptıklarını affedemem. Onunla birdaha kendi istese de beraber olmam affetmem. Ama doğum gününde kargoyla altın kolye gönderip birde kutuya yazi yazıp yollamak istiyorum. Aslında bu hediye şimdiki ona değil geçmişte sevdiğim kıza. Onu çok sevdiğim icin yazıp göndermek istiyorum. Ama barışmak hiç bı şekilde istemiyorum. Çünkü canımı çok yaktı. Anlatmak istediğim gönderdiğim hediye benim eskiden mutlu olduğum kıza gidecek eskiden tanıdıgım kıza. O şimdi tanıdığım o kız değil yabancı biri artık. Ölenin arkasından cennete bı yazi yazıp doğum günü hediyesini göndermek gibi bir şey olacak bu yaptığım. O boyle sevilmeyi hiç haketmiyor. Bu sevgi bu hareket onu ödüllendirmek gibi olacak belki sevgimle. Yani bunu yapmaya karar verdim , bu düşüncelerim hakkinda siz ne düşünüyorsunuz. Özellikle kızlar daha iyi bilir anlar bu durumu kız oldukları için. Beni aldatan üstüne defalarca sevgili değişip her çıktığına da aşık olan bu kız, beni çoktan gömüp bitiren bu kızın bu yapacağım şeye tepkisi düşüncesi ne olur. Biraz pişmanlık hisseder mi enazından. ya da hiç sallamaz kolyeyi alıp yazımı çöpe mi atar bilmiyorum. Ne yazık ki bu kız parayı da çok seviyor. Yani kolyeyi alıp mektubu da atabilecek bı karaktere de sahip yani. Ama dediğim gibi 4 sene mutlu olduk biz bunla. Ve 2 senedir ayrıyız.

Beni aldatan satan ve artık sevmediğim eski sevgilime doğum günü hediyesi yollamayı düşünüyorum doğru mu yapıyorum?
Cevapla