Sevdiği biri olmayanlar ise, kendisine ne yapıldığı takdirde gününün yaz sıcağı ile eş değer olunacağını düşünebilir. 😄🏖
Sevdiğiniz ne yaparsa gününüzü 10/10 hale getirir bir ânda? ⚘️

Sevdiği biri olmayanlar ise, kendisine ne yapıldığı takdirde gününün yaz sıcağı ile eş değer olunacağını düşünebilir. 😄🏖
Sevdiğiniz ne yaparsa gününüzü 10/10 hale getirir bir ânda? ⚘️

Sevdiğim insan şehrime yani yanıma geldiğinde günümü kıştan bahara çeviriyor. Hayatım o yokken 10/4'ten o geldiğinde kesinlikle 10/10 oluyor. Özlemim gidiyor bir nebze de olsa yüzüm gülüyor kendime geliyorum. Gider gitmez yeniden solmaya başlasam da işin gerçeği bu benim ilacım onda🦔♥️
Bir gün tamamen kavuşursunuz inşallah. Allah daim etsin mutluluğunuzu...🌸
Teşekkürler ☺️
Benim için sevdiğim insan olması yeterlidir zaten yani başka bir şey yapmasına gerek yok :) mesela aşık olduğum kadının yanımda olması benim için yeterli nir neden olurdu zaten. fazladan hediye almasına ayda bir şey yapmasına gerek duymazdım. zaten sevdiğim kadın varken de benim baharım her zaman olurdu kış veya son bahar görmezdim hiç bir şekilde. ama günümüzde maalesef çoğu insan sırf sevdiği var diye mutlu olmuyor birde ondan fazladan bir şey yapmasını bekliyor hatta trip atıyor başkaları ise elindekiler ile yetinmiyor bu yüzden de aldatabiliyor bu kişilerin karakteri olduğu düşünmüyorum zaten. Sevdiğim kadın bana sarılsa öpse elimi tutsa ve her zaman seni seviyorum yanındayım dese o an tüm dertlerimi unuturdum ben ve hiç bir şekilde mutsuz olmazdım
Laf arasında söylediğim bir şeyi aklında tutup birden alıyor/yapıyor/söylüyor ya erime moduna geçiyorum😅 örneğin geçen telefonda ablam milkamı yemiş diye huysuzlanmıştım😂 napiyim yani milka kırmızı çizgim. Dün yanıma geldiğinde 9-10 tane Milka alıp gelmiş sana bundan sonra civciv demicem sincap dicem erzak saklıyorsun diyor😂
Yaaa çok tatlısınız...😂🌸
Evet kesinlikle... benim bile unuttuğum bir detayı hatırlaması... İnsan erimesin de napsin o zaman...
Bir de gerçekten dinlemesi. Hani böyle hiç ama hiç ilgisini çekmeyen bir konuda bile can kulağı ile dinliyorsa bas nikahı aşkım kesin öneri yani😂😂 o senin tatlılığınn💖
😍💖

Küçük takdirler beni mutlu eder. Öyle koca koca şeyler yapmasına gerek yok. Yaptığım sallama çayı bile övse kafi 🤭
Ahahaha yaaa işte mutlu etmek ve olmak bu kadar kolay...😂😍
Rica ederiiim 🌸
Cevap
14Cevap
O’nun her şeyine hayranım. Gözümün önünde dursa bile kafi. Eriyorum..
Havada böyle buram buram bir koku var 😄🌸
O koku sadece beni sarmış. :)
Daha nolsun... tü tü tü 😄
Hayırlıysa beri hayırsızsa geri :D
Kalp yalan söylemez 😄
Kalp kırılsa da sever (ne alaka) djdj
Akıl bazen şaşabilir ama kalbin pusulası şaşmaz. Yani canımızı yaksa bile kalbimizin söyledikleri şeyler, doğrudur. His durumları kısaca. Öyleliii sosyetic hanım 😄
😅 öyleli diyorsun..
Boynundan öpmesi ya da sadece öpmesi, güvendiğini söylemesi, aşk dolu bakması, küçük sürprizler yapması mesela bir yerde not bulmak ya da çiçek veya sevdiğim bir şey göndermek. ya da ihtiyacım olan bir şeyi alıp süpriz yapması
ya da uzun uzun konusmak.
Çok güzel hareketler bunlar...🥺🌸
Valla umarım yaşarız. Farazi konustum
Gerçi sevdikten sonra yardımcı olamasa bile dinleyip yanında olması bile yeter. Sorun çözülmüş gibi olur ya da sadece kötü gün geçirmekse de çözülür
Öyle tabii ki... Bir insanın seni gerçekten dinlemeye değer görmesi çok hoş bir duygu...
❤❤❤❤
Ben sevdiğim insanım her hareketiyle zaten yeterince mest olabilirim benim için ekstra bir şey yapmasına gerek duymam.
Öyle büyük şeyler yapmasına gerek yok ki.. Onun varlığı zaten kışımı yaza çevirir.. Bir mesajı ile dünyalar benim olur..
Çoook tatlı 🌸
Teşekkürler.. ☺️ O senin tatlı bakışın.. 😍
😄🌸
Yaniii şu an özel bir şey aklıma gelmedi ama küçük jestleri bile mutlu ederdi
Oysa bizim gönlümüz tek bir mesajla bahar açardı da oda yok.
Olur oluuuur
Tek bir lafı yetti, hep senin yanındayım... daha ne olsun
Çok güzel bir söz bu...
Birden karşıma çıksa mesela, yazarken bile içim ısındı ❤️
Oyyy oyyy ne de güzel olurdu...
Mesajlarıma anında cevap vermesi ve kavga etmeden bir günü daha bitirmek yeterli oluyor benim için😂
Allahım ya kavgadan mi besleniyorsunuz 😂
4 gündür hiç kavga etmiyoruz demek ki hayır ahsjsjs
Maşallah maşallah 😂🌸
bir şey yapmasına gerek yok. Beni görsün anlasın yeterli..
Sevdiğim insan karşıma çıkarsa günüm kıştan bahara dönecektir.
Daha sevdiğim biri yok.😔😒
Sevdiğini değer verdiğini belli etsin, anlayış göstersin kâfi 🌸😌
Sevdiğim insanın bir ufak hareketi bile bahara çevirebilirdi heralde 😊
Balık avı mangal ve bir güzel su kenarinda tek kişilik şahane masa
Bazı insanlar vardır gerçekten sevdiği insana manevi destek olur ama öyle birisi herkese nasip olmaz ya da ben görmedim hiç
Sevdiğim insan ne yaparsa yapsın gönlümde taht kurmuştur
Derin duygularla gözlerime baksın, onu yanımda bile özlerim
Varlığı ile zaten içimi ısıtandır
Ekstra bir şey yapmasına gerek yok
Her sabah uyanır uyanmaz arıyorum onu. Günaydın aşkımmm diyo yaa.. Aha iste o an bahar geliyo hayatıma
Ondan emin olmam yeterli..
Sarılsak yeterli olur
🥺🥺🥺
Surat yapmasın yeter.
Yanıma gelince benim için kıştan Bahar oluyorduuu
İçten şekilde beni sevdiğini söylerse...
Duasında olmak
Bi mesajı yeter, yanımda olsun kafi
Bir gulumsese dönerdi zaten🤗
Gülümsemesi ve mutlu olması yeter.
Kendisinin olması yeterli
Bi anda gelsin sarılsın yeter
Bana günaydın bile yazması yeterli
onu görsem yeter zaten
Sadece baksın yeter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?