"Benim için ölür müsün" diye soran sevgiliye ne dersin? 🪬🌸

"Benim için ölür müsün" diye soran sevgiliye ne dersin? 🪬🌸

Dünya'da Varoluşumuzun bir sebebi olduğu gibi ölüp gideceğimizin de muhakkak bir nedeni vardır elbette. Herkes Sever herkes değer de verir. Ama mühim Olan Severken ve değer verirken ne kadar değil nasıl değer verdiğimizdir. Sevmek güzel bir duygu hele hele sevildiğinizi bilmek ve bundan yana emin olmak daha da güzel bir duygu. Ama bütğn Duyguların en üstünde de Yer alan Çok güzel ve o denli Herkes için kutsal sayılan Yaşama Duygusudur. Bütün İnsanlar Genetikleri ve Savunma makanizması Yaşama ve yaşamını ileri dönük sürdürebilme iç güdüsü üzerinedir. Birisi için Yaşam kaynağı olmak güzel de Ölme sebebi veya nedeni Olmak pek de olumlu düşünülecek bir düşünce değildir. Daha genç olan bireylerden biri karşısında ki kişiye senin için ölürüm diyorsa bu ilişkiyi devam ettirebileceğiniz anlamına gelmez. İleride en ufak bir problemde Senin için canımı veririm diyen birey hemen o probleme Sahip olmayan başka partnerleri arama arayışı içerisine girer. Ve eğer birisi size "SENİN İÇİN CANIMI VERİRİM" Diyorsa bilin ki sizi elinde Tutmanın Arayışı ve bunu başarabilme Niyeti ve gayreti içerisindedir. Ve sizinde bu söze inanmanız kendisinin bu amacına Yavaş yavaş ulaştığını göstermektedir. Kısacası AŞK GÜZEL BİRŞEY AMA YAŞAMAK HEPSİNDEN DE DAHA DA GÜZEL BİRŞEY. ÖNEMLİ BİR NOT : KENDİSİNE 1 Hafta sonra Herhangibir İç organınızın Zarar gördüğünü ve aldırılması gerektiğini Yoksa bu durumdan komple zarar göreceğinizi belirtin. Örnek Allah Korusun Akciğer veya karaciğer nakli olmanız gerektiğini ve rica edin bunlardan birtanesini isteyin ama isterken de son derece net ve ciddi bir tavır sergileyin bakalım bakalım canını değilde bedeninden bir parça verebilecek mi size.🙏🙏🙏
Ben tabi ki de ölürüm senin için derim başka ne diyeceğim ki. ki gerçekten de sevgilim için ölürdüm zaten. çünkü beni bir tek onun aşkı yaşatırdı. onun mutluluğu için de ölmem gerekiyorsa ölürüm bende hiç bir saniye bile düşünmezdim. ama işte bu kadar ölecek kadar bile sevecek sevgiliyi bulmak da büyük şans. insan bırakın ölmeyi sevgilisine kötü davranıp üzecek kadar kötü davranabiliyor maalesef. bu yüzden de güven olmuyor
Cevap
27Cevap
İntihara girer o, yasak derim.
Yok ölmem sadece evlatlarım için ölürüm.
Birlikte yaşayıp, yaşlanmak varken..
Kimse için ölemem şimdi kalkıp da yalan mı söyleyeyim. Zaten böyle bir şey soran adamdan da hayır gelmez.
Ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm ben senin için yaşamayı göze almışım derim😂
Haşa sen Allah mısın senin için öleyim bir kul için ölmem derdim
ölmem derim.. boş boş uzatmanın manası yok aslında..
Can tatlıdır deme öyle, azrail gelince tükürüğünü yalamak zorunda kalırsın 😉🫡
Mantıksız mantıksız konuşma derim. Ölümü ne yapacaksın? Mevzu zaten dirim de. d
Ne için ölürüm o var. Her şeyine ölmem tabi ki.
Ölürüm desem yalan olur, ilişkinin gidişatı ve aradaki bağın ne kadar güçlü olduğuna bağlı
Dogruyu soylerim ölursem ölurum der ölmezsem olmem. derim
Ölürüm zira uğruna ölmeyeceğim biriyle sevgili olmam.
Yioo ölmem derim.. 😄
Böyle diyen biri vardı. Ayrildik ve bitti simdi cevremdekiler sordugunda benim için öldü diyorum
biz ne ölenler gördük ,
gül gül öldük.
"YOO NİYE Kİ?" jcmdmxkdm
Kusura bakma o kadar da değil beni de 9 ay karnında taşıyan bir anne var...
Ölüm ölüm dediğin nedir gülüm, ben senin için yaşamayı göze aldım
Boş yapma mesain başlamış yavrum derim.
Boş yapma yavrum , derim
Sen öl ben geliyorum derim
Çocuklar varsa çocuklar için birimiz kalsın
Öliyim de başkasıy ol dimi nah sana derim.
Eski sevgilim*
Sen öl ben niye ölüyorum derdim 😄
benimle yaşlanmak varken?
Senin için yaşarim derim
Ruh hastası mısın? Diye sorarım
Kimse için ölmem derim
Yaşanılan ilişkinin boyutuna bağlı karar değişir.
Ölmek kolay olurdu, senin için yaşarım.
Olsada desek ne yazıkki yok
Senin için yaşarım
Senin için yaşarım
ayrılırım.
Hayır
Ölmem
... bile korum derdim
Birisi için ölmem
Daha neler mk
ölürüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?