Eşime karşı sürekli içimde şüphe var napmalıyım nasıl davranmalıyım?

10 yıldır evlyiz severek evlendik eşimle 2 tane evladımız var evliliğimin ilk yıllarında eşimin feyk hesaplar açıp bayanları eklediğine ve yazıştığına şahit oldum ilk hata ddim affettim ama sürekli karşıma başka şeyler çıktı oyun oynarkn sohbet gibi biri bitti biri çıktı karşıma her seferinde affettim boşanmaktan korktum bilmiyorum ya da sevdiğim için bırakmak istemedim ama şu an o konular daha yeni bitti telwfonuma bakablirsinler şifre falan vermeler yaklaşık 4 aydır telefonunda bu tarz şeylere denk gelmedim fakat bi insan bunca şeyi yaşattı yaşattı nasıl oldu da şimdi biranda piripak olur kafam da hep bu soru var acaba başka telefonu var işyerinde yapacağını ordan mı yapıyo bilemiyorum var mı öyle bişey diye defalarca sormuşluğumda var ama her seferinde yeminler ediyo yok diye ama daha önce yaşanılanlardan dolayı yeminlerine inanmıyorum açıkçası o zmnlarda da çok yeminler ediyodu bn yapmadım o nasıl gelmiş oraya valla haberim yok gibi. Size şunu sormak istiyorum eşim gerçekten doğruyu söylüyo olabilir mi yani akıllanmış mıdır yoksa benim güvenim kalmadığından mı hep şüphe içerisindeyim bide sürekli birlikte biyere gitck olsak bayanlara bakarkn çok görüyorum her sorduğumda farknda değilim boş bakmışımdır diyo artık tel muhabbeti bitti bu çıktı bu konu yüzünden boşanma noktasına bile geldik ama hiç bişeyden emin olamıyorum napmam lazım lütfen 🙏

Eşime karşı sürekli içimde şüphe var napmalıyım nasıl davranmalıyım?
Cevapla