Daha önce bakıştığınız kızla sürekli denk gelirseniz rastlantısal şekilde ne düşünürsünüz kız ve kendinizle ilgili?

Şimdi bir kız var bu kızla yakın yerlerde oturuyorsunuz ve öncesinde bu kızla çok bakışmışsınız ve bu kız size bir gün duygularını söylemek için mesaj attı ama siz (nedenini bilmiyorum) cevap vermediniz. (ekli değilsiniz ayrıca istekleri kabul etmiyorsunuz) Ama arkadaşlarınıza daha önce söylemişsiniz bu kızı ve illa ki konuşuyorsunuz arada lafı geçiyor kızın diyelim. Bazen yolda görüyor bakıyorsunuz göz göze geliyorsunuz bazen de bakmıyorsunuz. Ve bu aralar sık sık aniden denk geliyorsunuz. Markette, sokakta bir yerde vs.. Ama çok sık bazen üst üste. Hatta bunun öncesinde kız size mesaj attığı için ondan bi ara kaçıyordunuz bile. Böyle bir durumda kalsanız ne düşünürsünüz, yani bu kız sürekli karşınıza çıkıyor denk geliyorsunuz tamamen rastlantı. Kaderde bir şeyler var der misiniz?

Daha önce bakıştığınız kızla sürekli denk gelirseniz rastlantısal şekilde ne düşünürsünüz kız ve kendinizle ilgili?
Cevapla