Hangi cinsiyet bu tartışmayı kazanır sizce? Siz kazanabilir misiniz? 😄

Hangi cinsiyet bu tartışmayı kazanır sizce? Siz kazanabilir misiniz? 😄

Bilmem ki kimin daha çok sevdiği değil de daha güzel ve temiz sevdiği daha mühim bana göre. Çok seviyorum gibi geliyor ama belki o benden daha çok seviyordur bilemem
Çok doğru... Mühim olan çok değil güzel sevebilmek...
☺️aynen öyle
Bana göre böyle tartışmalar çok samimiyetsiz geliyor. Yani herkesin sevgisi kendine göre fazladır sürekli sevgi yarıştırıp birinin ötekini daha çok seviyor rekabetine girmek çok mantıklı gelmiyor bana. Önemli olan çok sevmek değil bana göre. Burada düzgün sevebilmek çok daha değerli
Cinsiyeti bilemem ama kendi adıma konuşacak olursam ben olurum hep daha çok seven ve üzülen ben oldum
"Sadece hak edene verilmeli sevgiler..." diyor ya şarkı. İncitmeyen ve üzmeyen bir sevgiye denk gelirsin inşallah...🌸
Amiiin...💕
Bayrağı karşıya bırakırım bu durumda uğraşamam😂zaten o benden çok sevsin.
Cevap
10Cevap
Ben olurum :D inadımla baş edebilen olmadı sjjs
Ben bu savaştan galip ayrılamam..
Bence kim daha çok seviyorsa o kazanır. yani aslında ben cinsiyete göre davranmıyorum kesinlikle bazen kadın daha çok sever bazen erkek daha çok sever zaten kimse bence birbirini eşit sevmez. ama ben kendim için konuşursam bence ben kazanırdım çünkü ben bir kadını seversem ona tüm kalbimi veririm onun için her şeyi yaparım benim mutluluğum değil onun mutluluğu daha önemli olur yani kendimden çok o kadını düşünürdüm ben. Zaten sevgi o kadar basit bir şey değil yani sırf seviyorum dediğiniz için bence kimseyi gerçekten sevmiş olmazsınız bunu daha çok davranışlarını sözleriniz ya da karşınızda ki kişiyi gerçekten mutlu ederek göstermeniz gerekiyor ama günümüzde bunu kimse yapmıyor bunun yerine iki çiçek alıp seni seviyorum diyor bunun adına da aşk diyorlar
Ama bunlar çok datluuuu 😍
Soruya gelecek olursak ben daha çok seviyorum tabii ki
Hem de nasıl tatlııı...😍
Ama ben böyle şeyleri çok sevmem. Çok ponçik duruyorlar falan ama bir tık cıvık gibi geldi bana. Seven sevdiğini söylemek yerine, göstermeli. Söyleyen değil, hissettiren kazanır
Bu her zaman yapılırsa olmaz tabii ki. Yeri ve vakti geldiğinde yapıldığında tatlı ve de ponçik olur.😄 O hissi alınca da zaten sözler de bir o kadar tesirli hale gelir...
Kesinlikle dışarıdan bakınca pek güzel gelmiyor da yaşaması başka bir şeydir. O yüzden çok yorum yapmayayım ben cgfgxdg
Büyük lokma ye büyük konuşma hiçbir zaman bence de ajshdhd
Hanımlar olur genelde. Tribe bağlar konuyu kapatırlar 😂
😂😂😂
Kim kimin ağzını yüzünü ısırıp sus ben daha çok seviyorum derse o kazanır 😂
Mantıklu...😂
Erkekler kazansın hadi yazık her şeyi biz kazanamayız
E bu kızlar daha n'apsın ama...😂
ben kazanırım sanardım ama o kazanan oldu ben kaybettim
Aslında bir kaybediş de değil bu tabii...😄
Ayrıldık sonuç olarak :/
Aaa ben tatlı bir atışma maglubiyeti sanmıştım...
İlişkinin başında kaybedip, sonradan kazanabileceğim bir yarış 😀
Ben bunun tartışmasını yapmam.
Ama benim içimdeki sevgisini bilse aklı şaşar bence.
Bunun cevabı için uzun bir zamana ihtiyacı var ilk kim sevmekten vaz geçerse o az kaybeden o olur.
Hiç böyle bir tartışmaya girmedim:)
Ahahaha girersin bir gün hayırlısıyla 😄
Tabiki de ben olurum..
😂💃🏻
🥳🥳🥳
Ben kazanırım..
Sevmek dedin mi sen...🌸
Gaaalp 💖
En çok üsteleyen en az sevendir gibime geliyor
aşık olduğum zaman cevaplarım bu soruyu 😅
Hadi tez vakit...🌸
en cok fedakarlık yapandır
Bilemiyorum kim daha çok seviyor;)
Henüz böyle tatlı bir atışmada yer alamadım 🤭
Galatasaraylı olan kazanır 😂
Kadın kazanır Çünkü Kadın Severse başka sever
Ben oluyorum
Cinsiyeti yok
Sonu ayrılık olur
Benimle bur tartışmaya giren hatunu terkederim.
@sedattte
Çok tatlı değiller mi
Evet😉
Yiaa
Tamam abiciğim
Tekrar at engelliydin abim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?