Çirkin kız olmak çok acı iliklerime kadar hissediyorum kimse yüzüme bakmıyor ne yapacağım?

Erkekler güzel kadın istiyor herkes güzele meyil ediyor ondan sonra Kızlar çok egolu bizi beğenmiyor diyorlar.

Yaş oldu 24 benim dengimde çirkin erkeklerin güzel kadın istemek yerine benim gibi kızları tercih etmesi gerekmiyor mu?

Yüz vermiyorlar size işte ne uğraşıyorsunuz.

Kimse yüzüme bakmıyor en çirkin erkek bile bu adaletsizlik herkes kendi dengine yürüsün.

Çirkin kız olmak çok acı iliklerime kadar hissediyorum kimse yüzüme bakmıyor ne yapacağım?
Cevapla