Kişilik olarak utangaç biriyim. Kahve içmeye davet ettiğim çocuğa hoşlandığımı nasıl belli ederim?

Arkadaşlar ben böyle mizahi hikayeler paylasiyorum. Bu aralar çocuk beğeniyor. Ama mesaj atmiyor. Yüzyüze dediki senin hikayelerini hep takipteyim dedi. Mesajlar veriyor hep dedi güldü. Sonra öĝlen arkadasiyla yemeğe cikacakmiş benide cagirdi. Ben utancimdan gidemedim. Sonra cesaretimi toplayip kahve içmeye davet ettim çok heycanliyim ve utaniyorum ne yapayım.

Kişilik olarak utangaç biriyim. Kahve içmeye davet ettiğim çocuğa hoşlandığımı nasıl belli ederim?
Cevapla