Arkadaşlar akıl akıldan üstündür lütfen bana yardım edin. 3 senelik bi eski sevgilim vardı iş kurucam dedi bana yüklü miktar kredi çektirdi evlenicektik ailesi de biliyordu. sonra aldattı yalanlar söyledi borcun bi kaç taksidini ödeyip defolup gitti borç başıma kaldı. Ben senelerce dişimle tırnağımla çalıştım aileme yük olmamak için çok zoruma gidiyor her şey yaşamak bile zor geliyor: intikam almak istiyorum elim kolum bağlı oturmak istemiyorum anksiyete oldum sürekli duygu durumu bozukluğu yaşıyorum ataklarım oluyor lütfen bi akıl verin aileme anlatamıyorum kendi kendimi bitirdim artık lütfen?
Güncellemeler
+1 yıl
bütün fikirlere açığım çok kötü durumdayım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Vay be sevgiye bak. Biz bir mutlu söze hasret kaldık milletin yaptığına bak.
Sıfırdan başlamalısın yapacak bir şey yok.
Çalışıyor olsaydım kuruşuna tenezzül etmezdim ama cok zoruma gidiyor
Çalışmak zorundasın ama. Bugünleri aşmak zorundasın.
Durumu iki aile de biliyor muydu? Yani evleneceğiniz seni Felan ailesi biliyor muydu
Onun ailesi sadece yani bu işi kurup durumları düzeltince benim aileme açıklıcaktık
E tamam ailesinden iste
Çok düşündüm babası 2 ay önce vefat etti annesinden aramak çok gücüme gidiyor vicdanım el vermiyor ama olan bana oluyor
Miktar ne kadar
30 bin
Valla o parayı zor toplarsın anca illegal e girmen lazım onuda yapamazsın 2 -3 yılda ödersin bu gidişle yoksa içini karartmak istemiyorum ama gerçekler bunlar
Her şeyin farkındayım bu yüzden intikam almak istiyorum şu an uzakta ama eninde sonunda buraya gelecek ama ne yapabilirim
Yani adamın babası ölmüş tamam iliskinde yalan söylemiş ama ne yapicaksin ki adama zaten hayat bı tekme atmış sen atsan ne olacak. İntikam almak kolay
Ben nolucam yarın bi gün icralık olduğumda avukatlar sürekli aramaya borc 2 katına çıktığında ben nolucam
Haklısın sende haklısın sonuna kadar. Çalışmıyor musun
Çalışsam tenezzül bile etmem bugüne kadar 1 erkeğin bile parasına düşmedim istemedim beklemedim de hep de yardım ettim maddi manevi bu durumda olmak çok zoruma gidiyor
Haklısın ama birşeyler yapmazsan durum daha da kötüye gidecek bence çare aramaya başla
Evlenmeden borç verilmez sendede akıl yok seni kandırmış armut sitede neler yapabilirsin seç kazan
Şikayet et savcılığa kanka
Yani elimde bir belge yokki whatpsap konusamlarından başka işe yarar mı ki
İşe yarar peşini bırakma bence
Geçmiş olsun olan oldu bişey yapamazsın
😔
Ama yapabilirsin
Hemde nasıl süper fikir
Örneğin?
Araba varsa ya da kadına duskunse
Ekle beni
Ne yapabilirim ki uzakta şu an bi ihtimal yazın burada olur
Tamam işte bunun arabası evi ne bilim sevdiği bsiey yokmu
Satacağı zaman sen müşteri olacan başkasi adına konuşacak alacan parasını verme bu
Ne kadar yüklü
30 bin
Yüklü miktar değil sevgiline bankadan mi attın para hesabinami yani
Olay sadece para da değil kullanılmak o çok zoruma gidiyor: evet hesabına attım çoğunu ama açılamaya borç vs yazmadım
Önemi tok yazman gereksiz sonuç olarak atmışsın alırsın hertulru kanıtın varsa
Mesleğin ne
Mavi yaka yani senelerce fabrika market bi sürü iş yaptım işsizim şu an
Ah yanlış yapmışsın annene babana dahi kredi çekmezsin bu hayatta , birşeylerin içine para girince sonu kötü oluyor ama iyi tarafından bak kötü bir belayı başından attın daha kötüsü de olabilirdi a
Ama kullanılmak aldatılmak borç vs basedemiyorum işsizm elimden bi şey gelmiyor intikam almak istiyorum
İntikam peşine düşme tekrar hayal kırıklığına uğrarsın sana tavsiyem. Yaşadıklarından ders al hayatına devam et. Bunlar senin hatan
Kaç ₺ borcun
30 bin
Takip atar mısın