
"Gönül terazime attın bir çelme
Yine aşkı eksik tartıyorsun sen"
Gönül teraziniz neye ağır basmakta?

"Gönül terazime attın bir çelme
Yine aşkı eksik tartıyorsun sen"
Gönül teraziniz neye ağır basmakta?
Sevgimi ilgimi hissettirir gösteririm. Yalnız bana bir yanlışı oldugunda hemen geri çekilirim çok kırıldıysam duygularım devreden çıkar. ve kendimi bastırır bi süre ya da duruma gore uzun bir sure ya da tamamen iletişimi keserim. Çünki zehir saçmak istemem biraz asabi bi yapım var. Kırmamak adına uzak dururum
Mantığa. Aslında ikisi çok farklı şeyler söylemiyorlar genelde. Ama mantığıma yatmıyorsa o kişi ya da durum olmaz o iş. Önce mantıktan geçer sonrasına bakarız biz 😂
Cevap
10Cevap
Duygusallığa ağır basıyor
Benim için her zaman mantık. çünkü mantığıma yatmayan bir şey duygu anlamında da etkilemez beni
Duygular gönlümde ikamet eder, elbette ki duygular.
Terazim gönül terazim hepsi mantığa dayalı duygusallık yapınca polyanna gibi hissediyorum itici geliyor
Öyle zaten
Biz o teraziyi kırdık, dükkanın da kepengini kapattık ve amcacım jdjdndn
Battık ki ne battık kulağımın arkasına bile haciz geldi 😂
Benim gönül terazim mantığa basıyor ama biraz fazla basıyor. Hatta belki de kimsede olmayan bir duygusallık çeşididir bu da.
Gönül terazime duygularım oturursa.. mantığıma da yer vermezler..
her zaman mantık, tüm ipler benim elimde olmalı.
Duygusal biriyim ama mantığım liderlikten vazgeçmez
Gönül işlerinde duygular ağır basıyor maalesef..
Tabiki mantık , ama duygusallık illaki oluyor
Mantığım ve duygularım arasında bir yerde işte.
Genelde mantık
Duygularım önden gider mantığım takip eder
Mantık devreye girer bende
Gönül terazim adildir..
İki kavramda birbirinden bağımsız bende.
Duygusallığa dolayısıyla hislere.
Mantık daha ağır basar
Duygu gönül işi mantık içermiyor
Duygusallığa
Mantık 🧠
mantik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?