Bir ay sonra düğünüm var çok korkuyorum güzel şeyler yaşadığım kadar kötü şeyler de yaşıyorum bana yardım eder misiniz?

Benim bir ay sonra düğünüm var. Nişanlım ile çok yeni tanıştık. Tanışır tanışmaz hayatımın erkeğini bulduğumu düşündüm onunda benimde niyetimiz ciddiydi evlenmeye karar verdik. İlişkimiz çok güzel ilerledi birbirmize sonsuz güveniyorduk. Zaman ilerledi o hala güvenmeye devam ederken ben elimde hiçbir kanıt olmadan ona karşı takıntı yapmaya başladım. Aradığımda açar mesajlarıma cevap verir gittiği yerleri söyler sosyal medya da fotoğraflarımız var. Ama benim içime olur olmadık yerde sebepsizce beni aldattığı doğuyor. Aniden geliyor bu his bastırıyor nefes alamayacak gibi oluyorum. Sonunda yapmadığını kanıtlıyor ama kavga etmiş oluyoruz ve benim şizofreni olduğumu düşünmeye başladı. Geçen gün birlikte yaşamak için tuttuğumız eve gittik eve bizden hariç bazen annesi de gidiyor çünkü ev hâlâ kuruluyor ve ben gidemeyebiliyorum eve peçete alınmıştı bunu biz yapmadık kim almış dediğimde biz almıştık galiba dedi eminim hayır dedim annem almış dedi annesinin alma ihtimali var ama annesi bomboş eve neden peçete alsın. Boş evde peçete ne için kullanılır az çok tahmin edebilirsiniz ya da bir tek ben mi öyle düşünüyorum. Sürekli dua ediyorum aldatılıyorsam karşıma çıksın diye ama elle tutulur bir delil çıkmıyor yani kanıtlayamıyorum. Bzi başka şehirlerdeyiz az görüşüyoruz görüşünce telefonu hep masada hep kurcalarım. Ama aldattığı kişinin beni bildiğini düşünüyorum böyle olayları artık çok duyuyoruz ben şizofrenimiyim ki daha önce çok konuda kurmuşluğum oldu. Yoksa aldatıyor ve gerçekten içime mi doğuyor...

Bir ay sonra düğünüm var çok korkuyorum güzel şeyler yaşadığım kadar kötü şeyler de yaşıyorum bana yardım eder misiniz?
Cevapla