20 yaşındayım, sevgilim olmadı. Birine bunu dediğim zaman hep şaşırıyor, anormal bir şey mi?

20 yaşındayım, sevgilim olmadı. Birine bunu dediğim zaman hep şaşırıyor, anormal bir şey mi?
Cevapla