Henüz isim koymak için erken olduğunu düşünen erkek?

Biriyle görüşmeye başladım daha bir hafta oldu ama normalde iliskilerin 4-5 ayda geldiği konuma geldik. Çok olgun bir erkek. Berbaer yemek yapıyoruz sevisiyoruz film izliyoruz. ben de dün kendisine görüşmesek daha mi iyi llur acaba çünkü alışıyorum sana dedim. Neden ama güzel vakit geçiriyoriz dedi. Dedim senin icin bundan ibaret işte. O da dedi ki isim koymaya mi çalışıyorsun ne dememi istiyorsun su an. Bugünde beni yanlis anlamasin diyr görüşüp konuşmak istedim yarin konuşalım dedi. Sizce bu erkek ne düşünüyor

Henüz isim koymak için erken olduğunu düşünen erkek?
Cevapla