Arkadaşlar realist cevap bekliyorum. Kız arkadaşınız/erkek arkadaşınız dünyada en beğendiğiniz kişi olmak zorunda mı?

Başka birini ondan daha fazla beğenemez misiniz? Hiçbir kusurunu görmez misiniz? Yani aşıksan eğer böyle mi olmalı? Yani bu twitterda kız arkadaşımdan başkası gözüme güzel gelmiyo güzellik anlayışım kız arkadşım neyse odur diyenler falan bana şov geliyo. Sizce?

Arkadaşlar realist cevap bekliyorum. Kız arkadaşınız/erkek arkadaşınız dünyada en beğendiğiniz kişi olmak zorunda mı?
Cevapla